Author Topic: Yellow Jackets season 1  (Read 143 times)

Georgina Sparks

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 30587
Yellow Jackets season 1
« on: June 20, 2022, 04:04:16 AM »
Yellow faggots >>>

I’m on episode 5

 :stressed: :stressed:
« Last Edit: June 23, 2022, 11:05:25 AM by Georgina Sparks »

The Scarlet Choke

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 28474
Re: Oph… get your goddam ass in here :uhh:
« Reply #1 on: June 20, 2022, 04:14:50 AM »
Zfffggggggggggggg

slow self

Georgina Sparks

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 30587
Re: Oph… get your goddam ass in here :uhh:
« Reply #2 on: June 20, 2022, 04:19:24 AM »
NDJDJJFJDJJFJDJFJNDJFJDJJDNDNDNNDNCNXNCNNDNF

This shit is GOOD. It’s giving new age Pretty Little Liars.

plan_b
  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 31077
Re: Oph… get your goddam ass in here :uhh:
« Reply #3 on: June 20, 2022, 04:28:45 AM »
NVFFGFFGTRYYTYGRTHR DUH TY RGFDH V F FFFCCGGGGGGGGGGGHGFFGRTTRGFXVVVVCCCVCVBCCVVVBFBBGBVV

its about damn TIME  :uhh:

but ackk
 :heythere:

Georgina Sparks

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 30587
Re: Oph… get your goddam ass in here :uhh:
« Reply #4 on: June 23, 2022, 03:59:02 AM »
I just finished it! It was really good… but it kinda DRAGS. I can’t imagine watching this weekly, you HAVE to binge it. It reminds me so much of Pretty Little Liars, in good ways and bad ways. Initially, I was more interested in the flashback storyline, but by like episode 5 or 6, it was pretty damn predictable. Nothing GAGGED me at the end.

I can’t STAND mini series… but I feel like this could’ve just been a cute mini series. They’re about to drag this shit the fuck OUT. Im already over it.

NDNDNNDNDNSNDNSSNSNDNSNSNSNSN

Georgina Sparks

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 30587
Re: Oph… get your goddam ass in here :uhh:
« Reply #5 on: June 23, 2022, 04:02:34 AM »
I’m also annoyed because the most interesting character got booked. Then died the STUPIDEST way.

:udontlookok:

Georgina Sparks

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 30587
Re: Oph… get your goddam ass in here :uhh:
« Reply #6 on: June 23, 2022, 04:03:47 AM »
Hmph! I’ll show them!

:udontlookok:

Georgina Sparks

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 30587
Re: Oph… get your goddam ass in here :uhh:
« Reply #7 on: June 23, 2022, 04:04:27 AM »
Yea this show gonna annoy me. CANCEL this 

The Scarlet Choke

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 28474
Re: Oph… get your goddam ass in here :uhh:
« Reply #8 on: June 23, 2022, 04:48:06 AM »
I think the 2nd season is gonna a be a fool

Georgina Sparks

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 30587
Re: Oph… get your goddam ass in here :uhh:
« Reply #9 on: June 23, 2022, 10:57:17 AM »
I think the 2nd season is gonna a be a fool
!!!! It should’ve just been one season. It’s pretty clear what’s going on/happening. And I don’t see how they could drag this out any further….

Like.. were we supposed to gag at the end by the “reveal” of black sis? They’re ALL ment and PTSD.

:udontlookok:
« Last Edit: June 23, 2022, 10:57:44 AM by Georgina Sparks »

The Scarlet Choke

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 28474
Re: Yellow Jackets season 1
« Reply #10 on: June 23, 2022, 11:30:38 AM »
!!!!!!!!!

They’re trying to drag out the reveal of the “Antler Queen”

But what would she even give in modern day? I imagine it would be something like



I like the mystery, I just know am gonna be underwhelmed by her modern day self

Georgina Sparks

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 30587
Re: Yellow Jackets season 1
« Reply #11 on: June 23, 2022, 11:47:47 AM »
!!!!!!!!!!!!!!! It’s gonna be so underwhelming. The only gag would be if sis somehow came back from the dead and that’s why they accepted her as Queen. It’d be just like with Alison from PLL

I just don’t see why they’d kill her off like that or how else they could gag us.

The Scarlet Choke

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 28474
Re: Yellow Jackets season 1
« Reply #12 on: June 23, 2022, 12:13:26 PM »
!!!!!!!!!!!!!!! It’s gonna be so underwhelming. The only gag would be if sis somehow came back from the dead and that’s why they accepted her as Queen. It’d be just like with Alison from PLL

I just don’t see why they’d kill her off like that or how else they could gag us.

!!!!!!!!!!!!

Now that would gag me

DemetriusRocka 🤴🏾

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 4327
  • I AM MORE
Re: Yellow Jackets season 1
« Reply #13 on: June 23, 2022, 02:22:12 PM »
I enjoyed it. But i have to agree it would've been better served as a mini series.
"PrinceLess"

People Tune In To see Stars.I'm a Star.I steal the Show- Demetrius

The Scarlet Choke

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 28474
Re: Yellow Jackets season 1
« Reply #14 on: June 23, 2022, 02:25:10 PM »
I do need confirmation that they were out there eating each other tho

 :omf: