Author Topic: Why Do The Mowry Siblings Keep Excluding Tamera?  (Read 717 times)

ophliyah
  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 27084
Re: Why Do The Mowry Siblings Keep Excluding Tamera?
« Reply #15 on: November 24, 2021, 02:09:04 PM »
Aww it’s cute to see Tamar in a lot of Tamera’s IG comments tho
bbbbbbbb

Well the Mowrys hate Tamera, it’s good that she has a confidant in Tamar. :plzstop:

another family outcast

 :plzstop:

kelendria.

Cartierline

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 16018
Re: Why Do The Mowry Siblings Keep Excluding Tamera?
« Reply #16 on: November 24, 2021, 02:14:51 PM »
It’s weird how Tahj is pretty much identical to his sisters and Tavior looks nothing like them
!!!
Tavior doesn't even look like a cousin

Demetri Merrick Rocka 🤴🏾

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 2801
  • I AM MORE
Re: Why Do The Mowry Siblings Keep Excluding Tamera?
« Reply #17 on: November 24, 2021, 02:45:43 PM »
Who and who? These nobodies.
Look at me, I’m positive Patty 😎.

Somebody's RIG

  • Global Moderator
  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 3260
Re: Why Do The Mowry Siblings Keep Excluding Tamera?
« Reply #18 on: November 24, 2021, 02:48:00 PM »

Demetri Merrick Rocka 🤴🏾

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 2801
  • I AM MORE
Re: Why Do The Mowry Siblings Keep Excluding Tamera?
« Reply #19 on: November 24, 2021, 02:50:04 PM »
Who and who? These nobodies.
:guys:

U aren’t a fan?
Nah always found them to be corny. But im trolling M rocka with the comment lol.
Look at me, I’m positive Patty 😎.

Somebody's RIG

  • Global Moderator
  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 3260
Re: Why Do The Mowry Siblings Keep Excluding Tamera?
« Reply #20 on: November 24, 2021, 02:59:51 PM »
Who and who? These nobodies.
:guys:

U aren’t a fan?
Nah always found them to be corny. But im trolling M rocka with the comment lol.
hdhchdjfjjf well damn! Honest self


Somebody's RIG

  • Global Moderator
  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 3260
Re: Why Do The Mowry Siblings Keep Excluding Tamera?
« Reply #21 on: November 24, 2021, 03:03:29 PM »
I was just watching this Tamera convo last night.



I listened and watched the entire thing  :dead: i love the twins tbh

Young

  • ❤️????????????????????????
  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 87395
Re: Why Do The Mowry Siblings Keep Excluding Tamera?
« Reply #22 on: November 24, 2021, 03:03:37 PM »
Aww it’s cute to see Tamar in a lot of Tamera’s IG comments tho

Young

  • ❤️????????????????????????
  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 87395
Re: Why Do The Mowry Siblings Keep Excluding Tamera?
« Reply #23 on: November 24, 2021, 03:04:56 PM »
I was just watching this Tamera convo last night.



I listened and watched the entire thing  :dead: i love the twins tbh

Lemme settle tf IN :stressed:

Demetri Merrick Rocka 🤴🏾

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 2801
  • I AM MORE
Look at me, I’m positive Patty 😎.

Mons.Lied.

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 22933
Re: Why Do The Mowry Siblings Keep Excluding Tamera?
« Reply #25 on: November 24, 2021, 11:05:46 PM »
Who and who? These nobodies.

Aren’t you a Robyn Dixon stan

M-Rocka
  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 18546
Re: Why Do The Mowry Siblings Keep Excluding Tamera?
« Reply #26 on: November 25, 2021, 01:05:05 AM »

M-Rocka
  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 18546
Re: Why Do The Mowry Siblings Keep Excluding Tamera?
« Reply #27 on: November 25, 2021, 01:05:36 AM »
Aww it’s cute to see Tamar in a lot of Tamera’s IG comments tho
bbbbbbbb

Well the Mowrys hate Tamera, it’s good that she has a confidant in Tamar. :plzstop:

another family outcast

 :plzstop:
bbbbbbbbbbbbb

These black sheeps  :plzstop: :plzstop:

M-Rocka
  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 18546
Re: Why Do The Mowry Siblings Keep Excluding Tamera?
« Reply #28 on: November 25, 2021, 01:06:11 AM »
Who and who? These nobodies.
:guys:

U aren’t a fan?
Nah always found them to be corny. But im trolling M rocka with the comment lol.
mmmnnnnnnnnnmnnnnn

King  :dead: :dead: :dead:

Somebody's RIG

  • Global Moderator
  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 3260
Re: Why Do The Mowry Siblings Keep Excluding Tamera?
« Reply #29 on: November 25, 2021, 04:39:16 AM »
Who and who? These nobodies.
:guys:

U aren’t a fan?
Nah always found them to be corny. But im trolling M rocka with the comment lol.
mmmnnnnnnnnnmnnnnn

King  :dead: :dead: :dead:
sssssss he said no ma'am to the whole family