Brandy Source

Lounge => General Discussion => Topic started by: 1RIG on May 25, 2016, 04:19:34 PM

Title: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: 1RIG on May 25, 2016, 04:19:34 PM
Nodding off (1st & original bonus track) : http://www47.zippyshare.com/v/4e283SJ3/file.html



Extended version of Nodding off
:  http://www47.zippyshare.com/v/LOpQNs2x/file.html


Right before/after Human, with Timbaland:

Who's the loser now (HQ) - http://www92.zippyshare.com/v/oUXtMI2c/file.html

Believer (HQ) - http://www47.zippyshare.com/v/H5tLrPSs/file.html




Porcelain Doll(HQ)
http://www47.zippyshare.com/v/EQ6qqj5g/file.html







List(HQ)
http://www47.zippyshare.com/v/MqdmdM22/file.html


TODAY (HQ)

http://www47.zippyshare.com/v/nxnZtjTR/file.html


Sirens in HQ (final Afro Bonus track)
: http://www47.zippyshare.com/v/Xs1WzQCP/file.html


Like it was Yesterday (the other bonus track from Afro produced by Mike city) in HQ
: http://www47.zippyshare.com/v/WdLIglnr/file.html


Follow me (HQ) - http://www47.zippyshare.com/v/iydl9Kl2/file.html

DrumLife (HQ) - http://www47.zippyshare.com/v/6ndcTnAQ/file.html

Sweet Nothings (HQ) - http://www47.zippyshare.com/v/mHyCq1Hs/file.html
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version and Extended version inside)
Post by: Vonc2002 on May 25, 2016, 04:20:27 PM
thank you!
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version and Extended version inside)
Post by: 1RIG on May 25, 2016, 04:21:08 PM
Sirens in HQ (Afro Bonus track) : http://www47.zippyshare.com/v/Xs1WzQCP/file.html
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version and Extended version inside)
Post by: mika on May 25, 2016, 04:21:36 PM
thnx bvy
east african self :wellheythere:
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version and Extended version inside)
Post by: FINE. on May 25, 2016, 04:23:12 PM
The extended version of Nodding Off :gorlonfire:
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version and Extended version inside)
Post by: FINE. on May 25, 2016, 04:23:25 PM
What kinda magic carpet RIDE
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version and Extended version inside)
Post by: 1RIG on May 25, 2016, 04:28:35 PM
thank you!
:stressed:

you're so welcome
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version and Extended version inside)
Post by: 1RIG on May 25, 2016, 04:29:56 PM
thnx bvy
east african self :wellheythere:
ccvcvvv you're welcome babe

 :wub:


Here's Like it was Yesterday (the other bonus track from Afro produced by Mike city) in HQ: http://www47.zippyshare.com/v/WdLIglnr/file.html

she sang her eyebrows off at the end

 :plzstop:
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version and Extended version inside)
Post by: 1RIG on May 25, 2016, 04:31:10 PM
What kinda magic carpet RIDE
!!!!

 :kii:  bitch. omfffff this road trip im taking is gonna be everything

You coming with? *jay voice














lets not even talk about it
 :ohwow:
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version and Extended version inside)
Post by: Vonc2002 on May 25, 2016, 04:36:09 PM
I LOVED like it was yesterday. I remember when it came out, ugh!
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version and Extended version inside)
Post by: 1RIG on May 25, 2016, 04:37:56 PM
I LOVED like it was yesterday. I remember when it came out, ugh!
omffffff

the way this HQ mess is beating my speakers down

 :dead:

the creativity!  omg im catching so many hidden notes/layers. i hate her
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version and Extended version inside)
Post by: FINE. on May 25, 2016, 04:38:27 PM
What kinda magic carpet RIDE
!!!!

 :kii:  bitch. omfffff this road trip im taking is gonna be everything

You coming with? *jay voice














lets not even talk about it
 :ohwow:
ndndjdjdjdjdjdjdjdjdjdjdjdjdjdjdjdjdjdjdjd



























(https://media3.giphy.com/media/X98PijOYa3Tl6/giphy.gif)

LMAO!
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: Gilgamesh. on May 25, 2016, 04:43:11 PM
Nodding Off biiit
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: L0NZ. on May 25, 2016, 04:44:52 PM
Sirens>

:)
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version and Extended version inside)
Post by: 1RIG on May 25, 2016, 04:45:22 PM
What kinda magic carpet RIDE
!!!!

 :kii:  bitch. omfffff this road trip im taking is gonna be everything

You coming with? *jay voice














lets not even talk about it
 :ohwow:
ndndjdjdjdjdjdjdjdjdjdjdjdjdjdjdjdjdjdjdjd



























(https://media3.giphy.com/media/X98PijOYa3Tl6/giphy.gif)

LMAO!
;DS;D;XXD
CC
CF
CF
CFF

CCC

C

C

CF
CF :plzstop: :plzstop:
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: 1RIG on May 25, 2016, 04:45:55 PM
Sirens>

:)
sdsdsdsddsdsdds i was waitin on you

 :overit:
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: Gilgamesh. on May 25, 2016, 04:46:09 PM
Ugh, I miss weird Brandy.
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: AfroJisiac on May 25, 2016, 04:48:03 PM
Y'all better credit me for the extended version of Nodding' off qszerdghjkgfds

omg i remember i was in my DJ mode degyhjkgfds

Good ol' time !!   Brandy's Horizon time qesdfghjgfdsq (for the veterans who remember that board) edrsfghujgfds
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: 1RIG on May 25, 2016, 04:48:14 PM
Ugh, I miss weird Brandy.
:stressed:

i hope it returns. That Preston Harris/Hit-boy mess needs to come on out

i bet they all came up with some MESS
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: 1RIG on May 25, 2016, 04:48:39 PM
Y'all better credit me for the extended version of Nodding' off qszerdghjkgfds

omg i remember i was in my DJ mode degyhjkgfds

Good ol' time !!   Brandy's Horizon time qesdfghjgfdsq (for the veterans who remember that board) edrsfghujgfds
vvvvv i did in the other thread.

Hey Jib

Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: 1RIG on May 25, 2016, 04:50:02 PM
waaaaaait Jibz!!!

did u ever fix that HQ version of "Home"!?

the one u gave us a couple years back, had some distruption in terms of the sound. it sounded like waves, but if you have another clear one, please please please PLEASE upload it

 :plzstop:

its one of my favorites ever omf
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: .betterwiseup on May 25, 2016, 04:50:27 PM
Y'all better credit me for the extended version of Nodding' off qszerdghjkgfds

omg i remember i was in my DJ mode degyhjkgfds

Good ol' time !!   Brandy's Horizon time qesdfghjgfdsq (for the veterans who remember that board) edrsfghujgfds
!!
I still have it on my old hard drive.
 :plzstop:
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: AfroJisiac on May 25, 2016, 04:51:21 PM
Y'all better credit me for the extended version of Nodding' off qszerdghjkgfds

omg i remember i was in my DJ mode degyhjkgfds

Good ol' time !!   Brandy's Horizon time qesdfghjgfdsq (for the veterans who remember that board) edrsfghujgfds
vvvvv i did in the other thread.

Hey Jib

Oh didn't see it actually it's ok i'm glad those mixes are still floating' around ahah

Hey Reke!  how yew deway?
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: 1RIG on May 25, 2016, 04:52:21 PM
Y'all better credit me for the extended version of Nodding' off qszerdghjkgfds

omg i remember i was in my DJ mode degyhjkgfds

Good ol' time !!   Brandy's Horizon time qesdfghjgfdsq (for the veterans who remember that board) edrsfghujgfds
vvvvv i did in the other thread.

Hey Jib

Oh didn't see it actually it's ok i'm glad those mixes are still floating' around ahah

Hey Reke!  how yew deway?
Im great!  i didn't know you still lurk from time to time  :blush: I miss the Euro starz
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: L0NZ. on May 25, 2016, 04:54:47 PM
waaaaaait Jibz!!!

did u ever fix that HQ version of "Home"!?

the one u gave us a couple years back, had some distruption in terms of the sound. it sounded like waves, but if you have another clear one, please please please PLEASE upload it

 :plzstop:

its one of my favorites ever omf

Omg the one you sent me. I think of you and FUME every time it comes on. Its so fucking LOUD. I'll be AUXing my Ipod on my front room speakers and every one of my 200 sum Brandy songs are at normal levels. Bitch, when that "Home" comes on and scares tf outta me. I have to scurry and turn ha down
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: AfroJisiac on May 25, 2016, 04:54:55 PM
waaaaaait Jibz!!!

did u ever fix that HQ version of "Home"!?

the one u gave us a couple years back, had some distruption in terms of the sound. it sounded like waves, but if you have another clear one, please please please PLEASE upload it

 :plzstop:

its one of my favorites ever omf

fghjklm 

i'm not sure i fixed it !  one of the "cleaned up" versions came on while i was drivin'  the other day and i thought to myself "Wow it's clear but there's a whole lotta reverb" dswfghvf
i kinda like it tho but i don't remember ever fixing' it
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: AfroJisiac on May 25, 2016, 04:55:47 PM
waaaaaait Jibz!!!

did u ever fix that HQ version of "Home"!?

the one u gave us a couple years back, had some distruption in terms of the sound. it sounded like waves, but if you have another clear one, please please please PLEASE upload it

 :plzstop:

its one of my favorites ever omf

Omg the one you sent me. I think of you and FUME every time it comes on. Its so fucking LOUD. I'll be AUXing my Ipod on my front room speakers and every one of my 200 sum Brandy songs are at normal levels. Bitch, when that "Home" comes on and scares tf outta me. I have to scurry and turn ha down
:dead: :dead: :dead: :dead: :plzstop: :plzstop: :plzstop: :plzstop:
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: 1RIG on May 25, 2016, 04:56:59 PM
waaaaaait Jibz!!!

did u ever fix that HQ version of "Home"!?

the one u gave us a couple years back, had some distruption in terms of the sound. it sounded like waves, but if you have another clear one, please please please PLEASE upload it

 :plzstop:

its one of my favorites ever omf

Omg the one you sent me. I think of you and FUME every time it comes on. Its so fucking LOUD. I'll be AUXing my Ipod on my front room speakers and every one of my 200 sum Brandy songs are at normal levels. Bitch, when that "Home" comes on and scares tf outta me. I have to scurry and turn ha down
:plzstop:

delete it!!  i took it off my phone
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: AfroJisiac on May 25, 2016, 04:57:37 PM
Y'all better credit me for the extended version of Nodding' off qszerdghjkgfds

omg i remember i was in my DJ mode degyhjkgfds

Good ol' time !!   Brandy's Horizon time qesdfghjgfdsq (for the veterans who remember that board) edrsfghujgfds
vvvvv i did in the other thread.

Hey Jib

Oh didn't see it actually it's ok i'm glad those mixes are still floating' around ahah

Hey Reke!  how yew deway?
Im great!  i didn't know you still lurk from time to time  :blush: I miss the Euro starz

Yeap i do watch over y'all...not everyday but i come on to check on y'all and see wassup lol

There are a lotta "new" people i dont even know lool  i kinda feel so left out so i dont post much lool
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: Vonc2002 on May 25, 2016, 04:57:38 PM
Ugh, I miss weird Brandy.
!!!!!!!!!
My favorite!
Afrodisiac  (the album) is her best mess
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: 1RIG on May 25, 2016, 04:58:19 PM
waaaaaait Jibz!!!

did u ever fix that HQ version of "Home"!?

the one u gave us a couple years back, had some distruption in terms of the sound. it sounded like waves, but if you have another clear one, please please please PLEASE upload it

 :plzstop:

its one of my favorites ever omf

fghjklm 

i'm not sure i fixed it !  one of the "cleaned up" versions came on while i was drivin'  the other day and i thought to myself "Wow it's clear but there's a whole lotta reverb" dswfghvf
i kinda like it tho but i don't remember ever fixing' it
there's this wavy sound that interferes during the verses and throughout the song. like water at a beach  :dead:

can u upload the one u normally play in your car? whenever you can of course.

If you can, thank you in advance

 :stressed: :stressed: :stressed:
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: AfroJisiac on May 25, 2016, 04:59:00 PM
Y'all better credit me for the extended version of Nodding' off qszerdghjkgfds

omg i remember i was in my DJ mode degyhjkgfds

Good ol' time !!   Brandy's Horizon time qesdfghjgfdsq (for the veterans who remember that board) edrsfghujgfds
!!
I still have it on my old hard drive.
 :plzstop:
:plzstop:
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: jtwoeleven on May 25, 2016, 05:01:57 PM
Love this song...it's so different and just...idk how to describe it. Definitely a gem finder for sure
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: Jonovan on May 25, 2016, 05:02:46 PM
thank u very much rig
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: 1RIG on May 25, 2016, 05:05:41 PM
thank u very much rig
you're very welcome luv

(http://i.giphy.com/13gDIlr9mLBCne.gif)
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: L0NZ. on May 25, 2016, 05:06:45 PM
youuure, my escape, from the rain (http://i.giphy.com/13gDIlr9mLBCne.gif)
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: Sovereign. on May 25, 2016, 05:08:16 PM
These are flawless.  :'(

Brandy gur' give us this on the new alber' mess!
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: Sovereign. on May 25, 2016, 05:09:19 PM
Ugh, I miss weird Brandy.

ommm  :loose2when:
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: glock on May 25, 2016, 05:11:51 PM
im in love with nodd
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: 1RIG on May 25, 2016, 05:12:21 PM
;SSSSSSSDSDSDDS

the way bran sent him packing so she could BOUNCE to the next


(http://i.imgur.com/yzfu9Za.gif)
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: DVDDY. on May 25, 2016, 05:12:43 PM
Thanks bruh! 🙌🙌🙌🙌
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: Gilgamesh. on May 25, 2016, 05:25:28 PM
An album with songs like this and Ryde or Die :gorlonfire:
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: BetterAngels on May 25, 2016, 05:39:53 PM
Ugh, I miss weird Brandy.
:stressed:

i hope it returns. That Preston Harris/Hit-boy mess needs to come on out

i bet they all came up with some MESS

I so want those Preston Harris songs.
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version and Extended version inside)
Post by: JRocka on May 25, 2016, 05:44:35 PM
thnx bvy
east african self :wellheythere:
ccvcvvv you're welcome babe

 :wub:


Here's Like it was Yesterday (the other bonus track from Afro produced by Mike city) in HQ: http://www47.zippyshare.com/v/WdLIglnr/file.html

she sang her eyebrows off at the end

 :plzstop:

!!! this one of my faves from Afro the way she goes off after that damn Bridge
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: 1RIG on May 25, 2016, 05:51:16 PM
Right before/after Human, with Timbaland:

Who's the loser now (HQ) - http://www92.zippyshare.com/v/oUXtMI2c/file.html

Believer (HQ) - http://www47.zippyshare.com/v/H5tLrPSs/file.html
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + Unreleased GEMS In HQ
Post by: 1RIG on May 25, 2016, 06:06:59 PM
http://www47.zippyshare.com/v/EQ6qqj5g/file.html

Porcelain Doll






http://www47.zippyshare.com/v/MqdmdM22/file.html

List!
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: Vonc2002 on May 25, 2016, 06:17:00 PM
Im downloading everything u upload :dead:
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: 1RIG on May 25, 2016, 06:17:01 PM
check out the original post y'all!!

I added "Today" and "List" and MORE lmao!
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: 1RIG on May 25, 2016, 06:17:15 PM
Im downloading everything u upload :dead:
vccvcvccvcv

 :stressed:
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: JRocka on May 25, 2016, 06:18:34 PM
Im downloading everything u upload :dead:

 :plzstop: :plzstop: :plzstop: same here
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Vonc2002 on May 25, 2016, 06:24:52 PM
Im going tf off over here. This bitch is so damn creative
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Cartier on May 25, 2016, 06:25:59 PM
Are the Afro bonus tracks considered hard to come by? The physical version of Afro I bought a while ago had all of them.

Lemme get into the rest tho.
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Young on May 25, 2016, 06:26:41 PM
Come on Queen!!!
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Cartier on May 25, 2016, 06:29:00 PM
Who's the Loser Now is just..

(https://media.giphy.com/media/11HxElzKUMmBxu/giphy.gif)
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Vonc2002 on May 25, 2016, 06:32:36 PM
Porcelain Doll is going tf off
(https://media.giphy.com/media/11HxElzKUMmBxu/giphy.gif)
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: MelMel on May 25, 2016, 06:33:43 PM
wait! :ohwow:
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: JRocka on May 25, 2016, 06:35:38 PM
Porcelain Doll is going tf off
(https://media.giphy.com/media/11HxElzKUMmBxu/giphy.gif)

i still have it on repeat this damn song and these lyrics

I'm staring at love
It's staring me back
Today I had the half way smile
You got me to walk
But I ain't bout to run, nah
Can't get my mind right

(https://media.giphy.com/media/11HxElzKUMmBxu/giphy.gif)
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Wtv on May 25, 2016, 06:45:02 PM
anyone has White flag?
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: L0NZ. on May 25, 2016, 07:32:50 PM
,
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: 1RIG on May 25, 2016, 07:34:46 PM
Im going tf off over here. This bitch is so damn creative
;,nfncngngn my GOD

There are certain songs I forget about and I end up completely bald all over again. Smh
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: 1RIG on May 25, 2016, 07:36:02 PM
Are the Afro bonus tracks considered hard to come by? The physical version of Afro I bought a while ago had all of them.

Lemme get into the rest tho.
for the American starz, yes. I believe so

At least as far as physical copies go
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: 1RIG on May 25, 2016, 07:52:47 PM
I have Drumlife in HQ thanks to Jibz

I'll upload tonight
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Vonc2002 on May 25, 2016, 07:55:22 PM
I have Drumlife in HQ thanks to Jibz

I'll upload tonight
:ohwow:
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: COIS on May 25, 2016, 08:35:46 PM
Sirens is such a sexy song.
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: King steevy on May 25, 2016, 08:36:33 PM
sirens is such a fucking slayage.
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: TinaSnow on May 25, 2016, 09:05:48 PM
"Porcelain Doll"
 :gorlonfire:
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: 89 on May 25, 2016, 09:21:16 PM
Porcelain>>>
Bran SANG that
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: LOONA. on May 25, 2016, 09:22:28 PM
Downloading all the mess. Don't think none of mine were HQ.   
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: MosDef on May 25, 2016, 09:28:27 PM
Who's the loser now (HQ) - http://www92.zippyshare.com/v/oUXtMI2c/file.html

(https://33.media.tumblr.com/dce8d7d735d4231887ecb6dde1ee0a29/tumblr_ndpepg35BR1qk08n1o1_250.gif)
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Monika on May 25, 2016, 09:40:14 PM
Thanks!    :-D
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: Harlem on May 25, 2016, 10:12:33 PM
Ugh, I miss weird Brandy.
!!!!!!!!!
My favorite!
Afrodisiac  (the album) is her best mess

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FUCKIN PREACH!!!!!!!!!!!!!!!!
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Harlem on May 25, 2016, 10:15:24 PM
THE EXTENDED VERSION OF NODDING OFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 :gorlonfire:
 :gorlonfire:
 :gorlonfire:
 :gorlonfire:
 :gorlonfire:
 :gorlonfire:
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Harlem on May 25, 2016, 10:16:03 PM
ALL THESE FUCKIN HQS, THANK YOU RIG!!! YOU MADE MY FUCKIN NIGHT!!!
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version/Extended version) + 2 other bonus tracks inside
Post by: Sovereign. on May 25, 2016, 10:18:10 PM
;SSSSSSSDSDSDDS

the way bran sent him packing so she could BOUNCE to the next


(http://i.imgur.com/yzfu9Za.gif)

FFSFFFSJSJDJDJSJDJDJSJDJDJJSSFFFJFJFFJFFFF

 :plzstop:
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: 1RIG on May 25, 2016, 10:58:46 PM
Downloading all the mess. Don't think none of mine were HQ.   
yes!! Probably not

n

The low quality mess does NOT do these songs justice sometimes. Ugh

I need to upload sweet nothings as well. And Ima try and politely ask the producer Mike city to upload some more of his Brandy mess in the vault
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Monika on May 25, 2016, 11:14:51 PM
So many of them!  :plzstop: :plzstop: :plzstop: :plzstop:
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Harlem on May 25, 2016, 11:26:52 PM
Downloading all the mess. Don't think none of mine were HQ.   
yes!! Probably not

n

The low quality mess does NOT do these songs justice sometimes. Ugh

I need to upload sweet nothings as well. And Ima try and politely ask the producer Mike city to upload some more of his Brandy mess in the vault

Please do!! I know he got some heat!
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version and Extended version inside)
Post by: DraeDrizzl3 on May 25, 2016, 11:36:09 PM
The extended version of Nodding Off :gorlonfire:
ughhhhh been looking for the one with the intro
 :loose2when: :loose2when: :loose2when:

Thanks Rig!!!!
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: DraeDrizzl3 on May 25, 2016, 11:36:55 PM
I need the What Have You Done For Me HQ without the rapper on it
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Harlem on May 25, 2016, 11:37:55 PM
I need the What Have You Done For Me HQ without the rapper on it

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: 1RIG on May 25, 2016, 11:38:32 PM
I need the What Have You Done For Me HQ without the rapper on it
yes Lord

Me too :dead:

I like the rap though. Ughhh in HQ? Does that exist? Because 👀👀👀👀
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: DraeDrizzl3 on May 25, 2016, 11:39:12 PM
I need the What Have You Done For Me HQ without the rapper on it

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
The way she peeled back my scalp
 :plzstop:
I cried when it first leaked  :dead: :dead: :dead:
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: 1RIG on May 25, 2016, 11:40:01 PM
I need the What Have You Done For Me HQ without the rapper on it

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
The way she peeled back my scalp
 :plzstop:
I cried when it first leaked  :dead: :dead: :dead:
the weird "ahhhhhhhh" on that hook

 :plzstop:
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: DraeDrizzl3 on May 25, 2016, 11:40:21 PM
I need the What Have You Done For Me HQ without the rapper on it
yes Lord

Me too :dead:

I like the rap though. Ughhh in HQ? Does that exist? Because 👀👀👀👀
I do too tbh

Then we slide off to Vegas, we can do it tomorr
 :raycharles2urmess:
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Harlem on May 25, 2016, 11:45:08 PM
Imagine if there are HQs of Honey & Maximum Risk?!

 :gorlonfire:
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Harlem on May 25, 2016, 11:45:38 PM
I need the What Have You Done For Me HQ without the rapper on it

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
The way she peeled back my scalp
 :plzstop:
I cried when it first leaked  :dead: :dead: :dead:
the weird "ahhhhhhhh" on that hook

 :plzstop:

 :loose2when:
Title: Re: Brandy - Nodding off (HQ version and Extended version inside)
Post by: MosDef on May 26, 2016, 12:25:20 AM
What kinda magic carpet RIDE
!!!!

 :kii:  bitch. omfffff this road trip im taking is gonna be everything

You coming with? *jay voice














lets not even talk about it
 :ohwow:
ndndjdjdjdjdjdjdjdjdjdjdjdjdjdjdjdjdjdjdjd



























(https://media3.giphy.com/media/X98PijOYa3Tl6/giphy.gif)

LMAO!

hfhfhfhd
 :plzstop:
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: 1RIG on May 26, 2016, 05:01:52 AM
Follow me, Sweet nothings, DrumLife just added to the first page!
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: DraeDrizzl3 on May 26, 2016, 07:43:27 AM
Follow me, Sweet nothings, DrumLife just added to the first page!
:ohwow:

Morning ddy
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: JRocka on May 26, 2016, 10:26:04 AM
Follow me, Sweet nothings, DrumLife just added to the first page!

HQ version of Follow Me >>>>>>>>>>>>>> that's my all time favourite Brandy track i play this 5 times a day  :plzstop: :plzstop: :plzstop:
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: leftout on May 26, 2016, 11:18:03 AM
wow so no one has Perfect Love
(https://media.giphy.com/media/11HxElzKUMmBxu/giphy.gif)
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Vonc2002 on May 27, 2016, 03:35:34 AM
BUMP! I need to get some of these
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Gilgamesh. on May 27, 2016, 03:55:38 AM
"Loser" is still grippin me!
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: JRocka on May 27, 2016, 07:29:29 AM
Porcelain Doll is still slaying me (https://media.giphy.com/media/11HxElzKUMmBxu/giphy.gif)
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Psilocybin on May 30, 2016, 03:03:48 PM
Were Take Me Back or Stand Back HQ links shared? I need those!!!! These have me stanning. Drum Life >>>
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Ntwadumela on May 30, 2016, 03:05:31 PM
It's all about " One Thing " for me right now
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Monika on May 30, 2016, 03:22:49 PM
Anybody got the HQ versions of "Sometimes" and "Tell Em"?
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Harlem on May 30, 2016, 04:03:18 PM
Anybody got the HQ versions of "Sometimes" and "Tell Em"?

!!!!

Oh I def need these in my iPhone too!
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Stage on May 31, 2016, 02:25:51 AM
bump. brandy has some of the most incredible unreleased music period.
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Sovereign. on May 31, 2016, 02:27:03 AM
WAI 'One GOD' is in hea?  :ack:
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Vonc2002 on May 31, 2016, 02:35:01 AM
Was more music added :ohwow:
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Vonc2002 on May 31, 2016, 02:35:27 AM
*checks*
No :bvy:
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Ntwadumela on June 04, 2016, 12:20:29 PM
bump. brandy has some of the most incredible unreleased music period.



!!!!!!


It makes no sense whatsoever . i hope she's going to start releasing some of these soon .....maybe that's the risky business venture she's about to do  :plzstop:
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Monika on June 04, 2016, 12:23:53 PM
bump. brandy has some of the most incredible unreleased music period.

She really does!
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: 1RIG on June 04, 2016, 12:38:07 PM
Ugh I'd love "Home" and "One thing" in HQ

Omg and "Keyed"
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Harlem on June 04, 2016, 12:56:56 PM
I need the HQs for "Honey", "Maximum Risk" and "What Have U Done 4 Me"
 :stressed:
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Monika on June 04, 2016, 12:58:18 PM
Ugh I'd love "Home" and "One thing" in HQ

Omg and "Keyed"

Ch..... don't for get "Today". My gawdT! :stressed:
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: 1RIG on June 04, 2016, 12:59:52 PM
Ugh I'd love "Home" and "One thing" in HQ

Omg and "Keyed"

Ch..... don't for get "Today". My gawdT! :stressed:
i posted it! Check the original post
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: EgyptianSong on August 20, 2019, 06:30:14 AM
@1RIG Would it be possible to re upload the files as all the links are dead?

I want to hear some of my fave unreleased songs in optimal quality  :stressed:
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: 1RIG on August 20, 2019, 06:59:44 AM
@1RIG Would it be possible to re upload the files as all the links are dead?

I want to hear some of my fave unreleased songs in optimal quality  :stressed:
aww ok. Gimme a couple days

I’ll bookmark this. u know a new era is approaching when these threads resurface
 :ohwow:
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: EgyptianSong on August 20, 2019, 07:21:48 AM
@1RIG Would it be possible to re upload the files as all the links are dead?

I want to hear some of my fave unreleased songs in optimal quality  :stressed:
aww ok. Gimme a couple days

I’ll bookmark this. u know a new era is approaching when these threads resurface
 :ohwow:

Thank you  :wub:
I'm revisiting all the unrealeased stuff in anticipation for the next era. The fact is, no one can fuck with Ghan's unreleased catalogue. So many gems  :stressed:
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: afromoondiac on August 20, 2019, 07:37:54 AM
does anyone have a link to “my heart”

it was a demo for GHan I think.. or at least leaked with a lot of tracks around the Human era 

such a beautiful song. Been looking for it for years 
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Monika on August 20, 2019, 09:03:05 AM
@1RIG Would it be possible to re upload the files as all the links are dead?

I want to hear some of my fave unreleased songs in optimal quality  :stressed:
aww ok. Gimme a couple days

I’ll bookmark this. u know a new era is approaching when these threads resurface
 :ohwow:

Thank you  :wub:
I'm revisiting all the unrealeased stuff in anticipation for the next era. The fact is, no one can fuck with Ghan's unreleased catalogue. So many gems  :stressed:
her unreleased stuff is amazing!  :stressed:

Rigs, can i get the solo Surprise Ending?  :tistheseas:
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Monika on August 20, 2019, 09:04:50 AM
does anyone have a link to “my heart”

it was a demo for GHan I think.. or at least leaked with a lot of tracks around the Human era

such a beautiful song. Been looking for it for years
Never heard of this.  Hmmm' could it be named something else?
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: EgyptianSong on August 20, 2019, 09:21:18 AM
@1RIG Would it be possible to re upload the files as all the links are dead?

I want to hear some of my fave unreleased songs in optimal quality  :stressed:
aww ok. Gimme a couple days

I’ll bookmark this. u know a new era is approaching when these threads resurface
 :ohwow:

Thank you  :wub:
I'm revisiting all the unrealeased stuff in anticipation for the next era. The fact is, no one can fuck with Ghan's unreleased catalogue. So many gems  :stressed:
her unreleased stuff is amazing!  :stressed:

Rigs, can i get the solo Surprise Ending?  :tistheseas:

wait there is a solo Surprise Ending?  :ohwow:

It really is  :stressed:

It's On
I'm Right Here
This Song
2nd Thought
So Good
Romeo & Juliette
Take Me Back
...

ackk :plzstop: :plzstop: :plzstop:
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: afromoondiac on August 20, 2019, 02:36:10 PM
does anyone have a link to “my heart”

it was a demo for GHan I think.. or at least leaked with a lot of tracks around the Human era

such a beautiful song. Been looking for it for years
Never heard of this.  Hmmm' could it be named something else?

“What more can I give, the vessel that I need to live”

“Here’s my heart, it’s all I have left, make it yours, listen to it”

God I miss this song so much

I fear it’s been lost  :stressed:
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Troye Stormborn on August 20, 2019, 02:38:07 PM
Oh girl I thought we got a new unreleased track
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: MrMoon on August 20, 2019, 02:39:48 PM
Honey
Follow Me
and Drumlife (Alternate Version with Intro)
are my top favs EVER!

I fucking cried the first time I listened to Follow Me.

I really love Its On, whereas I know many who hate it. It’s soooo sexy to me. 
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: MrMoon on August 20, 2019, 02:40:18 PM
DRUMLIFE SLAPS IN THE CAR. Omffffffffffff
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Monika on August 20, 2019, 02:42:52 PM
does anyone have a link to “my heart”

it was a demo for GHan I think.. or at least leaked with a lot of tracks around the Human era

such a beautiful song. Been looking for it for years
Never heard of this.  Hmmm' could it be named something else?

“What more can I give, the vessel that I need to live”

“Here’s my heart, it’s all I have left, make it yours, listen to it”

God I miss this song so much

I fear it’s been lost  :stressed:
wow, i don't even recognize these lyrics.  :dead: :dead: :dead: i thought I'd heard every unreleased songs that leaked.
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Monika on August 20, 2019, 02:44:26 PM
@1RIG Would it be possible to re upload the files as all the links are dead?

I want to hear some of my fave unreleased songs in optimal quality  :stressed:
aww ok. Gimme a couple days

I’ll bookmark this. u know a new era is approaching when these threads resurface
 :ohwow:

Thank you  :wub:
I'm revisiting all the unrealeased stuff in anticipation for the next era. The fact is, no one can fuck with Ghan's unreleased catalogue. So many gems  :stressed:
her unreleased stuff is amazing!  :stressed:

Rigs, can i get the solo Surprise Ending?  :tistheseas:

wait there is a solo Surprise Ending?  :ohwow:

It really is  :stressed:

It's On
I'm Right Here
This Song
2nd Thought
So Good
Romeo & Juliette
Take Me Back
...

ackk :plzstop: :plzstop: :plzstop:
yes, there is a solo version.  :stressed: i think it's on YouTube.
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: afromoondiac on August 20, 2019, 02:46:17 PM
does anyone have a link to “my heart”

it was a demo for GHan I think.. or at least leaked with a lot of tracks around the Human era

such a beautiful song. Been looking for it for years
Never heard of this.  Hmmm' could it be named something else?

“What more can I give, the vessel that I need to live”

“Here’s my heart, it’s all I have left, make it yours, listen to it”

God I miss this song so much

I fear it’s been lost  :stressed:
wow, i don't even recognize these lyrics.  :dead: :dead: :dead: i thought I'd heard every unreleased songs that leaked.

i dont think GHan ever recorded it, it was just a proposed demo for her during human era I believe

I think Afro may have been praising it at some point.. maybe he knows what I mean
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Ntwadumela on August 20, 2019, 02:57:04 PM
We about to get  a whole shitload of more unreleased songs I hope...
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Afrodisiac15 on August 20, 2019, 03:00:38 PM
Can someone please post “Surprise Ending” solo version...
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: afromoondiac on August 20, 2019, 03:10:45 PM


im fucking speechless.. I’ve been searching for this for years and suddenly it’s the first thing I find on youtube

absolutely adore this song 
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Keionte on August 20, 2019, 03:16:06 PM


im fucking speechless.. I’ve been searching for this for years and suddenly it’s the first thing I find on youtube

absolutely adore this song

Um, thats not Brandy  :uhm:
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: afromoondiac on August 20, 2019, 03:22:21 PM


im fucking speechless.. I’ve been searching for this for years and suddenly it’s the first thing I find on youtube

absolutely adore this song

Um, thats not Brandy  :uhm:

yes, it was supposedly a demo for her

 :bvy:
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: She Is Coming. on August 20, 2019, 03:29:00 PM
I really love Follow Me now
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: She Is Coming. on August 20, 2019, 03:31:22 PM
What do y’all think Drumlife is about? 

It’s great but kinda sad to me 
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Monika on August 20, 2019, 03:34:09 PM
Ummmm, somebody under a Maximum Risk YouTube video said there is another version...where is it?!?!  :plzstop:
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Ntwadumela on August 20, 2019, 03:36:46 PM
What do y’all think Drumlife is about?

It’s great but kinda sad to me

It's about letting the music take you over, forgetting your troubles, letting down your guard and surrendering to the rhythm..I think
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Monika on August 20, 2019, 03:41:49 PM


im fucking speechless.. I’ve been searching for this for years and suddenly it’s the first thing I find on youtube

absolutely adore this song

Um, thats not Brandy  :uhm:

yes, it was supposedly a demo for her

 :bvy:
omg, this is beautiful! I can hear Brandy on this!  :'(
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: S'Quariam Wetadaniels on August 20, 2019, 04:10:45 PM
Idon'twannabeondat idon'twannabeondatLIST  NO MORE!!!!!
 :gorlonfire:



Love "List"....Love when James's uses his hood ink!!!
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Harlem on August 20, 2019, 04:56:31 PM
I def need the It’s On HQ link!!!! Didn’t a fan get the HQs and posted it on a soundcloud?!
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: long-timeBfan on August 21, 2019, 04:26:08 PM


While we are offering PRAISE to the Queen.. Check out this Remix of "Best Friend" ... it still slays me!

 :plzstop:
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: M-Rocka on August 21, 2019, 05:50:51 PM
Where’s the version of Doesn’t Really Matter without the dj shouting? And wasn’t there a version of Louboutins with The Dream? And still no HQ version of You Got That?
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: afromoondiac on August 21, 2019, 06:56:03 PM
I don’t really care >>>>
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: iheart4everbrandy on August 21, 2019, 07:54:23 PM
I need the HQs for "Honey", "Maximum Risk" and "What Have U Done 4 Me"
 :stressed:

Is there a HQ version of What Have U Done 4 Me without the rapper?
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: EgyptianSong on August 24, 2019, 10:37:51 AM
Honey
Follow Me
and Drumlife (Alternate Version with Intro)
are my top favs EVER!

I fucking cried the first time I listened to Follow Me.

I really love Its On, whereas I know many who hate it. It’s soooo sexy to me.

Who the FUCK hates Its On God  :ohwow:

It's one of kwee's sexiest songs

Take it back
and
forth
From
side to side
in
out
From
left to right
Up
down
and
round and round

(https://media.giphy.com/media/10Jz439Hit8G3e/giphy.gif)
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: EgyptianSong on August 24, 2019, 10:44:01 AM


This godly vocal :plzstop:
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Young on August 24, 2019, 10:56:17 AM
What do y’all think Drumlife is about?

It’s great but kinda sad to me

It's about letting the music take you over, forgetting your troubles, letting down your guard and surrendering to the rhythm..I think
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Young on August 24, 2019, 10:56:42 AM
She has so many unreleased amazing songs
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: EgyptianSong on August 24, 2019, 11:10:31 AM
2nd Thought is from the Afro sessions right?
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: WinglessAngel. on October 16, 2019, 03:16:49 PM
ugh follow me is LASHING ME

(https://33.media.tumblr.com/dce8d7d735d4231887ecb6dde1ee0a29/tumblr_ndpepg35BR1qk08n1o1_250.gif)

Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: 1RIG on October 16, 2019, 03:26:28 PM
ugh follow me is LASHING ME

(https://33.media.tumblr.com/dce8d7d735d4231887ecb6dde1ee0a29/tumblr_ndpepg35BR1qk08n1o1_250.gif)
omfffff king i didn’t know u used some of the unreleased mess


Lemme upload these HQ messes
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: Afrodisiac15 on October 16, 2019, 03:34:53 PM
Omg can someone PLEASE upload the solo version of “Surprise Ending”
Title: Re: Brandy PRAISE thread - Unreleased Gems/Bonus track download links in HQ - Get IN
Post by: WinglessAngel. on October 16, 2019, 03:37:18 PM
ugh follow me is LASHING ME

(https://33.media.tumblr.com/dce8d7d735d4231887ecb6dde1ee0a29/tumblr_ndpepg35BR1qk08n1o1_250.gif)
omfffff king i didn’t know u used some of the unreleased mess


Lemme upload these HQ messes
chhhh

I'm tired of waiting so I'm getting into some of these. That video you posted of her singing a bit of hardly breathing actually brought here coz she mentioned how high and I don't care which I had JUST finished listening