Cardi is a Grammy GIRL... LMFAO some girls could only wish

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blk boy magic

  • *****
    • Posts: 36845
Re: Cardi is a Grammy GIRL... LMFAO some girls could only wish
« Reply #420 on: February 11, 2019, 09:02:19 PM
If that's how you feel, I cannot change it.
know i caught u by surprise...
like, magic!



The GlockStar

  • *****
    • Posts: 112451
Re: Cardi is a Grammy GIRL... LMFAO some girls could only wish
« Reply #421 on: February 11, 2019, 09:03:19 PM

BXBXBXBXBXBXBXBNXNXNXNXNXNXNXNNXNXNXNJX



The GlockStar

  • *****
    • Posts: 112451
Re: Cardi is a Grammy GIRL... LMFAO some girls could only wish
« Reply #422 on: February 11, 2019, 09:03:26 PM
Bitch!



The GlockStar

  • *****
    • Posts: 112451
Re: Cardi is a Grammy GIRL... LMFAO some girls could only wish
« Reply #423 on: February 11, 2019, 09:03:36 PM
Cardi is a Grammy GIRL



Vonc2002

  • *****
    • Posts: 82145
Re: Cardi is a Grammy GIRL... LMFAO some girls could only wish
« Reply #424 on: February 11, 2019, 09:04:29 PM
Im no fan of Brandy's until she gives me a reason to be. Release the fckn album and we'll SEE!
Current Mood


Is this ur QUEEN? YIKES!



Bronx NY Gangsta B

  • *****
    • Posts: 28272
  • Plot and Rot my minions
Re: Cardi is a Grammy GIRL... LMFAO some girls could only wish
« Reply #425 on: February 11, 2019, 09:04:43 PM


This elite group of talented black women  :stressed: :gorlonfire:
Mariah is a slut from the 90s

https://twitter.com/voguemagazine/status/1140673128026259459

Texas 5: Beyonce GODHERSELF Knowles, Selena Q, Ken The MF Man, Lebra Jolie, Anna Nicole Smith


Vonc2002

  • *****
    • Posts: 82145
Re: Cardi is a Grammy GIRL... LMFAO some girls could only wish
« Reply #426 on: February 11, 2019, 09:06:01 PM


This elite group of talented black women  :stressed: :gorlonfire:
:blessed:
Im no fan of Brandy's until she gives me a reason to be. Release the fckn album and we'll SEE!
Current Mood


Is this ur QUEEN? YIKES!



'ology

  • *****
    • Posts: 7476
Re: Cardi is a Grammy GIRL... LMFAO some girls could only wish
« Reply #427 on: February 11, 2019, 09:11:09 PM
Cardi is a Grammy girl
This mess stay catching me off guard zzzzzzbzbzzzzzzzdd


The GlockStar

  • *****
    • Posts: 112451
Re: Cardi is a Grammy GIRL... LMFAO some girls could only wish
« Reply #428 on: February 11, 2019, 09:12:52 PM
Cardi is a Grammy girl
This mess stay catching me off guard zzzzzzbzbzzzzzzzdd
bcjxnxndnndnd

I?m legit gonna keep reminding the bitter girls :omf:



1RIG

  • Global Moderator
  • *****
    • Posts: 49538
Re: Cardi is a Grammy GIRL... LMFAO some girls could only wish
« Reply #429 on: February 11, 2019, 09:16:18 PM
https://twitter.com/the__prototype/status/1095064729331085312?s=21

I agree with this. She?s been holding it in all this time, but suddenly wants to speak out? lol she?s just frustrated with being pit against Cardi.


'ology

  • *****
    • Posts: 7476
Re: Cardi is a Grammy GIRL... LMFAO some girls could only wish
« Reply #430 on: February 11, 2019, 09:16:31 PM
Cardi is a Grammy girl
This mess stay catching me off guard zzzzzzbzbzzzzzzzdd
bcjxnxndnndnd

I?m legit gonna keep reminding the bitter girls :omf:
This is kinda Glock 2014-15 lol
Zzzznzbsszz


The GlockStar

  • *****
    • Posts: 112451
Re: Cardi is a Grammy GIRL... LMFAO some girls could only wish
« Reply #431 on: February 11, 2019, 09:18:10 PM
Cardi is a Grammy girl
This mess stay catching me off guard zzzzzzbzbzzzzzzzdd
bcjxnxndnndnd

I?m legit gonna keep reminding the bitter girls :omf:
This is kinda Glock 2014-15 lol
Zzzznzbsszz
ncnbxnxndndjjdjkdkskdksk
U are MESS



The GlockStar

  • *****
    • Posts: 112451
Re: Cardi is a Grammy GIRL... LMFAO some girls could only wish
« Reply #432 on: February 11, 2019, 09:18:46 PM
https://twitter.com/the__prototype/status/1095064729331085312?s=21

I agree with this. She?s been holding it in all this time, but suddenly wants to speak out? lol she?s just frustrated with being pit against Cardi.
this is fucking crazy



'ology

  • *****
    • Posts: 7476
Re: Cardi is a Grammy GIRL... LMFAO some girls could only wish
« Reply #433 on: February 11, 2019, 09:25:17 PM
Cardi is a Grammy girl
This mess stay catching me off guard zzzzzzbzbzzzzzzzdd
bcjxnxndnndnd

I?m legit gonna keep reminding the bitter girls :omf:
This is kinda Glock 2014-15 lol
Zzzznzbsszz
ncnbxnxndndjjdjkdkskdksk
U are MESS
Learned from the best
 :receipts:


The GlockStar

  • *****
    • Posts: 112451
Re: Cardi is a Grammy GIRL... LMFAO some girls could only wish
« Reply #434 on: February 11, 2019, 09:25:32 PM
Cardi is a Grammy girl
This mess stay catching me off guard zzzzzzbzbzzzzzzzdd
bcjxnxndnndnd

I?m legit gonna keep reminding the bitter girls :omf:
This is kinda Glock 2014-15 lol
Zzzznzbsszz
ncnbxnxndndjjdjkdkskdksk
U are MESS
Learned from the best
 :receipts:
:blessed: