Beyonce’s Homecoming on Netflix (Discussion thread)

Hakim. · 921 · 10100

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HIJKLMNOP. 🌈

  • *****
    • Posts: 92757
  • Feminist.
Re: Beyonce’s Homecoming on Netflix (Discussion thread)
« Reply #30 on: April 16, 2019, 11:56:06 PM
This is gonna be a forced fool.
stop addressing me Bow Wow..
ur on punishment
Well... you said you weren't going to watch it...  :omgwatshappening:


1RIG

  • Global Moderator
  • *****
    • Posts: 53536
Re: Beyonce’s Homecoming on Netflix (Discussion thread)
« Reply #31 on: April 16, 2019, 11:56:33 PM
Hope we won’t be hearing from maya and Malcolm X
You will and you’ll deal.
n

That corny shit will be skipped
f

Nothing corny about that Maya excerpt and made sense.
Love maya but it didn’t fit that clip at all

Bring on the HBCU KNOCK and mess


HIJKLMNOP. 🌈

  • *****
    • Posts: 92757
  • Feminist.
Re: Beyonce’s Homecoming on Netflix (Discussion thread)
« Reply #32 on: April 16, 2019, 11:56:43 PM
Vonc said that as well. Hopefully Bey isnt that powerful that'd you'd endure something you swore off :guys:


HIJKLMNOP. 🌈

  • *****
    • Posts: 92757
  • Feminist.
Re: Beyonce’s Homecoming on Netflix (Discussion thread)
« Reply #33 on: April 16, 2019, 11:57:22 PM
Hope we won’t be hearing from maya and Malcolm X
You will and you’ll deal.
n

That corny shit will be skipped
f

Nothing corny about that Maya excerpt and made sense.
Love maya but it didn’t fit that clip at all

Bring on the HBCU KNOCK and mess
you've gotta be joking.

and if not how so...?


1RIG

  • Global Moderator
  • *****
    • Posts: 53536
Re: Beyonce’s Homecoming on Netflix (Discussion thread)
« Reply #34 on: April 16, 2019, 11:59:03 PM
Hope we won’t be hearing from maya and Malcolm X
You will and you’ll deal.
n

That corny shit will be skipped
f

Nothing corny about that Maya excerpt and made sense.
Love maya but it didn’t fit that clip at all

Bring on the HBCU KNOCK and mess
you've gotta be joking.

and if not how so...?
It seemed forced. I just don’t like the placement of it

Her voice coupled with the visuals we were seeing just didn’t match up. Maybe cuz i was expecting to hear Beyonce’s Voice and not that old, worn out ass voice. Idk

Love her tho 💙legend and stuff


1RIG

  • Global Moderator
  • *****
    • Posts: 53536
Re: Beyonce’s Homecoming on Netflix (Discussion thread)
« Reply #35 on: April 16, 2019, 11:59:42 PM
Stan out guys 

if i have to watch certain scenes on mute, i will. Glad we get to see more of Blu 


glock

  • *****
    • Posts: 120098
Re: Beyonce’s Homecoming on Netflix (Discussion thread)
« Reply #36 on: April 16, 2019, 11:59:45 PM
This is gonna be a forced fool.
stop addressing me Bow Wow..
ur on punishment
Well... you said you weren't going to watch it...  :omgwatshappening:
im not  :uhh:
I just wanna say thank u to every last one of you for all the great memories and times we’ve shared. I didn’t wanna do a thread & be super dramatic but I do know that you’ve all had such an impression on me since 2011. I don’t wanna single out the girls but y’all know who y’all are. I love y’all. Trust me life is good.. I just need to spread my wings girls. As I enter my 30’s I want to make some changes.  It’s time for me to leave and make room for the girls that’ll come and keep this place popping.

If there are typos I’m driving fags :uhh:
My mons, my brans, my lambs and my rihs.. keep y’all foot on these girls necks! 🥺..
Booch crew..keep the asses coming 🖤


glock

  • *****
    • Posts: 120098
Re: Beyonce’s Homecoming on Netflix (Discussion thread)
« Reply #37 on: April 17, 2019, 12:00:18 AM
Not sure where I said I was in these last two pages 
I just wanna say thank u to every last one of you for all the great memories and times we’ve shared. I didn’t wanna do a thread & be super dramatic but I do know that you’ve all had such an impression on me since 2011. I don’t wanna single out the girls but y’all know who y’all are. I love y’all. Trust me life is good.. I just need to spread my wings girls. As I enter my 30’s I want to make some changes.  It’s time for me to leave and make room for the girls that’ll come and keep this place popping.

If there are typos I’m driving fags :uhh:
My mons, my brans, my lambs and my rihs.. keep y’all foot on these girls necks! 🥺..
Booch crew..keep the asses coming 🖤


1RIG

  • Global Moderator
  • *****
    • Posts: 53536
Re: Beyonce’s Homecoming on Netflix (Discussion thread)
« Reply #38 on: April 17, 2019, 12:01:10 AM
Fuck it


keep quoting brandy shade, and I’m gonna DESTROY you 
Baph baby 


Luka Sabbat

  • *****
    • Posts: 17303
Re: Beyonce’s Homecoming on Netflix (Discussion thread)
« Reply #39 on: April 17, 2019, 12:01:14 AM
Glock Imma beat yo ass


glock

  • *****
    • Posts: 120098
Re: Beyonce’s Homecoming on Netflix (Discussion thread)
« Reply #40 on: April 17, 2019, 12:01:26 AM
Yeah I been catching it too King 
I just wanna say thank u to every last one of you for all the great memories and times we’ve shared. I didn’t wanna do a thread & be super dramatic but I do know that you’ve all had such an impression on me since 2011. I don’t wanna single out the girls but y’all know who y’all are. I love y’all. Trust me life is good.. I just need to spread my wings girls. As I enter my 30’s I want to make some changes.  It’s time for me to leave and make room for the girls that’ll come and keep this place popping.

If there are typos I’m driving fags :uhh:
My mons, my brans, my lambs and my rihs.. keep y’all foot on these girls necks! 🥺..
Booch crew..keep the asses coming 🖤


TinaSnow

  • *****
    • Posts: 37799
Re: Beyonce’s Homecoming on Netflix (Discussion thread)
« Reply #41 on: April 17, 2019, 12:01:32 AM
Not sure where I said I was in these last two pages
You said it in the Homecoming announcement thread. Change of heart?


HIJKLMNOP. 🌈

  • *****
    • Posts: 92757
  • Feminist.
Re: Beyonce’s Homecoming on Netflix (Discussion thread)
« Reply #42 on: April 17, 2019, 12:02:05 AM
Hope we won’t be hearing from maya and Malcolm X
You will and you’ll deal.
n

That corny shit will be skipped
f

Nothing corny about that Maya excerpt and made sense.
Love maya but it didn’t fit that clip at all

Bring on the HBCU KNOCK and mess
you've gotta be joking.

and if not how so...?
It seemed forced. I just don’t like the placement of it

Her voice coupled with the visuals we were seeing just didn’t match up. Maybe cuz i was expecting to hear Beyonce’s Voice and not that old, worn out ass voice. Idk

Love her tho 💙legend and stuff



TinaSnow

  • *****
    • Posts: 37799
Re: Beyonce’s Homecoming on Netflix (Discussion thread)
« Reply #43 on: April 17, 2019, 12:02:31 AM
Glad we get to see more of Blu
Princess is everything!!

 :stressed:


HIJKLMNOP. 🌈

  • *****
    • Posts: 92757
  • Feminist.
Re: Beyonce’s Homecoming on Netflix (Discussion thread)
« Reply #44 on: April 17, 2019, 12:02:41 AM
and Glock just PM'd me about using my Netflix mess to watch the tea