*

1RIG

  • *****
  • 43228
Random thoughts ...
« on: December 26, 2017, 09:36:51 PM »
Don’t you get a kick out of being DIRECT and cutting through the apple cobbler when someone is beating around the bush tryna be cute?

This nigga i was “talking to” through text wasn’t getting to the damn point and the little shady texts before the big reveal weren’t enough for me

Spit it out fag lmao! I kinda hopped right to it and beat em to the punch

*

1RIG

  • *****
  • 43228
Re: Random thoughts ...
« Reply #1 on: December 26, 2017, 09:37:52 PM »
I Sent a nice long essay praising him before letting him know he’d be a great friend if he’s up for it, and if not then that’s perfectly understandable as well lmao
 :justabit:

Seasons greetings

Re: Random thoughts ...
« Reply #2 on: December 26, 2017, 09:39:27 PM »
sdsd

its just best to cut right to it and get it out the way
then move on.
if it can be resolved, resolve it. if it cant...i say my piece and keep it pushing.

*

1RIG

  • *****
  • 43228
Re: Random thoughts ...
« Reply #3 on: December 26, 2017, 09:48:01 PM »
sdsd

its just best to cut right to it and get it out the way
then move on.
if it can be resolved, resolve it. if it cant...i say my piece and keep it pushing.
!!!!

Thing is, i STILL don’t know what his issue is but if he thought I’m the type to sit around and wait, clutching my chest in anticipation  of his pending phone call or text (on HIS watch) then he’s crazier than i gave em credit for

 :udontlookok:

I literally told him “look ... i don’t do riddles. If I’ve upset you, then let me know what’s up”
« Last Edit: December 26, 2017, 09:48:34 PM by 1RIG »

GRAND

Re: Random thoughts ...
« Reply #4 on: December 26, 2017, 09:52:27 PM »
I can tell what kinda poop I'm gonna have by the smell

*

1RIG

  • *****
  • 43228
Re: Random thoughts ...
« Reply #5 on: December 26, 2017, 09:53:27 PM »
I can tell what kinda poop I'm gonna have by the smell
ffggggggg

Whoa

Re: Random thoughts ...
« Reply #6 on: December 26, 2017, 09:54:03 PM »
U mean he was trying to give a shawty im not feelin yew like that
and you swooped in and did it for him



Lewie D Im Caramel Bitches Ion Wanna hear Im Actin
Different



If you’re my bro and we are chilling, either talking about sex or looking at ish on each others phones and your dick gets hard nigga pull that shit out and beat til you skeet my dude. I have no issue with that, shit, might join you. #BroCode

Re: Random thoughts ...
« Reply #7 on: December 26, 2017, 09:54:52 PM »
sdsd

its just best to cut right to it and get it out the way
then move on.
if it can be resolved, resolve it. if it cant...i say my piece and keep it pushing.
!!!!

Thing is, i STILL don’t know what his issue is but if he thought I’m the type to sit around and wait, clutching my chest in anticipation  of his pending phone call or text (on HIS watch) then he’s crazier than i gave em credit for

 :udontlookok:

I literally told him “look ... i don’t do riddles. If I’ve upset you, then let me know what’s up”
yeah if you're not even that invested into the relationship there's really no reason for you have to spend time figuring out what's wrong with someone.

i see where your frustration came in.

Re: Random thoughts ...
« Reply #8 on: December 26, 2017, 09:55:14 PM »
U mean he was trying to give a shawty im not feelin yew like that
and you swooped in and did it for him
lemme get outta here

guys i left baked apple slices on the table

*

1RIG

  • *****
  • 43228
Re: Random thoughts ...
« Reply #9 on: December 26, 2017, 09:57:59 PM »
U mean he was trying to give a shawty im not feelin yew like that
and you swooped in and did it for him
oh nah we’ve been talkin for months but yea ..  something like that. like “I’m frustrated and wanna move on”  instead of just saying so

Babe, I’m way ahead of you lmao!!

*

1RIG

  • *****
  • 43228
Re: Random thoughts ...
« Reply #10 on: December 26, 2017, 09:58:53 PM »
sdsd

its just best to cut right to it and get it out the way
then move on.
if it can be resolved, resolve it. if it cant...i say my piece and keep it pushing.
!!!!

Thing is, i STILL don’t know what his issue is but if he thought I’m the type to sit around and wait, clutching my chest in anticipation  of his pending phone call or text (on HIS watch) then he’s crazier than i gave em credit for

 :udontlookok:

I literally told him “look ... i don’t do riddles. If I’ve upset you, then let me know what’s up”
yeah if you're not even that invested into the relationship there's really no reason for you have to spend time figuring out what's wrong with someone.

i see where your frustration came in.
:wub:
Thanks king. 

Yea I’m just glad i never took the relationship route with this person. If this is just the preview mess scncncn God help me

ANIMMAI

  • *****
  • 29961
Re: Random thoughts ...
« Reply #11 on: December 26, 2017, 10:00:34 PM »

Re: Random thoughts ...
« Reply #12 on: December 26, 2017, 10:01:00 PM »
U mean he was trying to give a shawty im not feelin yew like that
and you swooped in and did it for him
oh nah we’ve been talkin for months but yea ..  something like that. like “I’m frustrated and wanna move on”  instead of just saying so

Babe, I’m way ahead of you lmao!!

I see

but did yall really gain any steam ? like goin out and stuff

well

get to the point king

no time for this other mess



Lewie D Im Caramel Bitches Ion Wanna hear Im Actin
Different



If you’re my bro and we are chilling, either talking about sex or looking at ish on each others phones and your dick gets hard nigga pull that shit out and beat til you skeet my dude. I have no issue with that, shit, might join you. #BroCode

Re: Random thoughts ...
« Reply #13 on: December 26, 2017, 10:01:41 PM »
U mean he was trying to give a shawty im not feelin yew like that
and you swooped in and did it for him
lemme get outta here

guys i left baked apple slices on the table

It needs more cinnamon

and i want some whip cream

thanx babes :ATLcameo:



Lewie D Im Caramel Bitches Ion Wanna hear Im Actin
Different



If you’re my bro and we are chilling, either talking about sex or looking at ish on each others phones and your dick gets hard nigga pull that shit out and beat til you skeet my dude. I have no issue with that, shit, might join you. #BroCode

Re: Random thoughts ...
« Reply #14 on: December 26, 2017, 10:02:14 PM »



Lewie D Im Caramel Bitches Ion Wanna hear Im Actin
Different



If you’re my bro and we are chilling, either talking about sex or looking at ish on each others phones and your dick gets hard nigga pull that shit out and beat til you skeet my dude. I have no issue with that, shit, might join you. #BroCode