High school officials force transgender student out of the "wrong bathroom"

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

African Pende Drums

  • *****
    • Posts: 34632
U know what....... this was alot. Not sticking a damn stick over and unlatching the lock.  Girl, GONE!


!!!!!

Come thru Vonc

That was way to much.... they coulda just waited for him her to come out but to do all that was too much .... I would be suing so fast and that black bitch on the floor would be the first to get fired as well
I woulda reached in the toilet and tossed a shit clog at ha


Kalifornia

  • *****
    • Posts: 14426
  • MAYDAY
When that door popped open.

 :plzstop: :plzstop: :plzstop: :plzstop: :plzstop:
That stick wiggling around took me the fuck OWT

smfmsffsfs


mdndjdfkfidffffggg

Queen was on a mission to open that stall up!!



sdisdbbbbbbbbbbbbbbb

The look on her face when the door flies open :kii: :kii: :kii:




HMPH! TUH!


Kaeli.

  • *****
    • Posts: 28436
i'm crying

this thing ain't trans


Xavier

  • *****
    • Posts: 9265
  • 🎤🎧🎵🎶
i'm crying

this thing ain't trans
Exactly what I was thinking.

A drag queen at BEST
You've got some nerve playing with fire


'ology

  • *****
    • Posts: 7547
Szzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Y'all will make anything funny!!


BowDown

  • *****
    • Posts: 36461
When that door popped open.

 :plzstop: :plzstop: :plzstop: :plzstop: :plzstop:
That stick wiggling around took me the fuck OWT

smfmsffsfs


mdndjdfkfidffffggg

Queen was on a mission to open that stall up!!



sdisdbbbbbbbbbbbbbbb

The look on her face when the door flies open :kii: :kii: :kii:




HMPH! TUH!
nxndfjjdfhddhdhfhffhfhf

A-ha, red-handed! Spread em!



Why is this such a big deal



Lewie D Im Caramel Bitches Ion Wanna hear Im Actin
Different



If you?re my bro and we are chilling, either talking about sex or looking at ish on each others phones and your dick gets hard nigga pull that shit out and beat til you skeet my dude. I have no issue with that, shit, might join you. #BroCode


LOONA.

  • *****
    • Posts: 39113
  • KING D
The gif ffgghhhhhhhhhbb
 
Family needs to sue     





Anonymous Figure

  • *****
    • Posts: 6398
yea i stand wit my fellow tranny

im startin' to actually HATE cis ppl
ass clown ass jackasses


7RiNGS

  • *****
    • Posts: 13506
When that door popped open.

 :plzstop: :plzstop: :plzstop: :plzstop: :plzstop:
That stick wiggling around took me the fuck OWT

smfmsffsfs


MSD
D
C
CC MCMMFMCMFMC


!!!!!!!!

This messy ass bitch couldnt WAIT  :plzstop:


EXPENSIVE DICK

  • *****
    • Posts: 116785
and rightfully so
my sis Tanisha wanted that door OPEN
ncndndnndndndjsjejsjsjejsjsjksjejekekeje
GLOCK


EXPENSIVE DICK

  • *****
    • Posts: 116785
Like is it really that damn DEEP
GLOCK


saltybitch

  • ****
    • Posts: 832
These Adults need to be fired or suspended at best!!! :uhh:  Trans or not they cross the line   


1RIG

  • Global Moderator
  • *****
    • Posts: 51128
Ncncncnc
C
C
C
C
C
C
C

The thighs CLAMPED together is what sends me. hide it Kwee


L0NZ.

  • *****
    • Posts: 12980
omgggg shut uppppp