Omarion Spills Details on B2K's Millennium Tour

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lazarus

  • *****
    • Posts: 28080
Omarion Spills Details on B2K's Millennium Tour
«  on: January 11, 2019, 12:31:00 PM


Young

  • ❤️????????????????????????
  • *****
    • Posts: 68118
Re: Omarion Spills Details on B2K's Millennium Tour
« Reply #1 on: January 11, 2019, 12:38:17 PM
This hair is giving me what I need

Thinking of biting tbh










 


Young

  • ❤️????????????????????????
  • *****
    • Posts: 68118
Re: Omarion Spills Details on B2K's Millennium Tour
« Reply #2 on: January 11, 2019, 12:39:26 PM
He lookin good af :young:

King Fizz is shook I think










 


Vonc2002

  • *****
    • Posts: 82701
Re: Omarion Spills Details on B2K's Millennium Tour
« Reply #3 on: January 11, 2019, 12:50:08 PM
Did he say child prodigy :unsure:
Im no fan of Brandy's until she gives me a reason to be. Release the fckn album and we'll SEE!
Current Mood


Is this ur QUEEN? YIKES!



Gilgamesh.

  • *****
    • Posts: 25923
Re: Omarion Spills Details on B2K's Millennium Tour
« Reply #4 on: January 11, 2019, 12:51:20 PM
Um when did he get fine? :uhh:


real life kangs

  • *****
    • Posts: 37630
Re: Omarion Spills Details on B2K's Millennium Tour
« Reply #5 on: January 11, 2019, 12:55:44 PM
He's one guy that looks better as he ages.

GODpryl lashed that back doe.
While you fighting for a seat at the table...
Imma be down in Atlanta building one of my own.
- Tyler Perry

We got enough resources. We got enough influence.
We can make our OWN products.
- Nipsey Hussle



Young

  • ❤️????????????????????????
  • *****
    • Posts: 68118
Re: Omarion Spills Details on B2K's Millennium Tour
« Reply #6 on: January 11, 2019, 01:07:50 PM
Um when did he get fine? :uhh:

!!! :plzstop:

Clutching my pearls tbh










 


Aimé Dore

  • *****
    • Posts: 1402
Re: Omarion Spills Details on B2K's Millennium Tour
« Reply #7 on: January 11, 2019, 07:46:00 PM
LMAO sooo was the agreement that b2k came up with was  Omarion will be doing all mainstream promo by himself ?
« Last Edit: January 11, 2019, 07:53:28 PM by A.I.R »


Kode Red

  • *****
    • Posts: 1124
Re: Omarion Spills Details on B2K's Millennium Tour
« Reply #8 on: January 11, 2019, 07:53:01 PM
LMAO sooo was the agreement that Omarion will be doing all mainstream promo by himself ?


Must be trying to avoid ppl bringing up the controversy. I see right thru the bs.


Aimé Dore

  • *****
    • Posts: 1402
Re: Omarion Spills Details on B2K's Millennium Tour
« Reply #9 on: January 11, 2019, 07:53:44 PM
LMAO sooo was the agreement that Omarion will be doing all mainstream promo by himself ?


Must be trying to avoid ppl bringing up the controversy. I see right thru the bs.
yeah that's why I was like hmm


Sugar Candy.

  • *****
    • Posts: 87747
  • Feminist.
Re: Omarion Spills Details on B2K's Millennium Tour
« Reply #10 on: January 11, 2019, 07:53:52 PM
Um when did he get fine? :uhh:
since.... Always  :ummwhat:

And Hugo send me the link to that video please



Re: Omarion Spills Details on B2K's Millennium Tour
« Reply #11 on: January 11, 2019, 08:18:45 PM
Omarion been fine.


Vonc2002

  • *****
    • Posts: 82701
Re: Omarion Spills Details on B2K's Millennium Tour
« Reply #12 on: January 11, 2019, 08:35:18 PM
Did he say James fauntleroy produced his mess?  Oh that's gonna be a nice ass album
Im no fan of Brandy's until she gives me a reason to be. Release the fckn album and we'll SEE!
Current Mood


Is this ur QUEEN? YIKES!



Lazarus

  • *****
    • Posts: 28080
Re: Omarion Spills Details on B2K's Millennium Tour
« Reply #13 on: January 11, 2019, 08:36:12 PM