Brandy?s NSO shows canceled due to (finally explains illness and apologizes)

Steffon · 2472 · 35206

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FlowerBomb

  • *****
    • Posts: 52475
Re: Brandy?s NSO shows canceled due to illness
« Reply #675 on: January 25, 2019, 12:36:04 PM
She knew

the second she turned those comments off, i had a horrible feeling.
!!! that was hoursssss before everyone else did, because I saw it this MORNING and I'm a good 6/7 hours ahead of you guys
I saw it this morning and thought she turned them off because the Shaderoom made an annoying post about her and tagged her :dead:


K i n g

  • *****
    • Posts: 48466
Re: Brandy?s NSO shows canceled due to illness
« Reply #676 on: January 25, 2019, 12:36:15 PM
She knew

the second she turned those comments off, i had a horrible feeling.
Please forgive me but


sdnd[ad[

d[
d


K i n g

  • *****
    • Posts: 48466
Re: Brandy?s NSO shows canceled due to illness
« Reply #677 on: January 25, 2019, 12:36:24 PM
What in the Y2K fuck


Hugo

  • *****
    • Posts: 15111
Re: Brandy?s NSO shows canceled due to illness
« Reply #678 on: January 25, 2019, 12:36:36 PM
My friend is dragging tf out of me cuz I convinced him to come with me. Promised him it was gonna be okay and he took today and Monday off

 :plzstop:

Brandy girl idk


AJ

  • *****
    • Posts: 5237
Re: Brandy?s NSO shows canceled due to illness
« Reply #679 on: January 25, 2019, 12:37:12 PM
Not us apologizing and consoling each other... and bran is nowhere to be found.

Maybe she is a shit person behind the scenes.




FlowerBomb

  • *****
    • Posts: 52475
Re: Brandy?s NSO shows canceled due to illness
« Reply #680 on: January 25, 2019, 12:37:31 PM
Not us apologizing and consoling each other... and bran is nowhere to be found.

Maybe she is a shit person behind the scenes.
:guys: :guys: :guys: :guys: :guys: :guys:


K i n g

  • *****
    • Posts: 48466
Re: Brandy?s NSO shows canceled due to illness
« Reply #681 on: January 25, 2019, 12:37:59 PM
Not us apologizing and consoling each other... and bran is nowhere to be found.

Maybe she is a shit person behind the scenes.
:guys: lemme get tf outta here



AJ

  • *****
    • Posts: 5237
Re: Brandy?s NSO shows canceled due to illness
« Reply #682 on: January 25, 2019, 12:38:28 PM
My friend is dragging tf out of me cuz I convinced him to come with me. Promised him it was gonna be okay and he took today and Monday off

 :plzstop:

Brandy girl idk
Dammmmnnnnnn....




Estelle Ghetto

  • *****
    • Posts: 7435
Re: Brandy?s NSO shows canceled due to illness
« Reply #683 on: January 25, 2019, 12:38:57 PM
My friend is dragging tf out of me cuz I convinced him to come with me. Promised him it was gonna be okay and he took today and Monday off

 :plzstop:

Brandy girl idk
omg


BrandySavedMyLife

  • *****
    • Posts: 3957
Re: Brandy?s NSO shows canceled due to illness
« Reply #684 on: January 25, 2019, 12:39:12 PM
I wonder if Sonja is pissed


AJ

  • *****
    • Posts: 5237
Re: Brandy?s NSO shows canceled due to illness
« Reply #685 on: January 25, 2019, 12:39:25 PM
Not us apologizing and consoling each other... and bran is nowhere to be found.

Maybe she is a shit person behind the scenes.
:guys: lemme get tf outta here


I?m just saying MAYBE. I don?t wanna believe but.... hell




Poseidon

  • *****
    • Posts: 13525
Re: Brandy?s NSO shows canceled due to illness
« Reply #686 on: January 25, 2019, 12:39:38 PM
If she had a really plausible excuse people would understand so why isn?t she sharing anything. It must be super super deep. And she should really share it unless her life depends on it.
PROUD OF MY GREEK ROOTS. #MadeInHellas

Greek King.


1RIG

  • Global Moderator
  • *****
    • Posts: 58866
Re: Brandy?s NSO shows canceled due to illness
« Reply #687 on: January 25, 2019, 12:39:40 PM
Afro....  do we have any low fat Cinnabon?s or SOMETHING in the oven



L0NZ.

  • *****
    • Posts: 14581
Re: Brandy?s NSO shows canceled due to illness
« Reply #688 on: January 25, 2019, 12:40:30 PM
She knew

the second she turned those comments off, i had a horrible feeling.

bro omg I?ve been in her joking but you really were the glue. to see you so let down.... :unsure:


AJ

  • *****
    • Posts: 5237
Re: Brandy?s NSO shows canceled due to illness
« Reply #689 on: January 25, 2019, 12:40:39 PM
Afro....  do we have any low fat Cinnabon?s or SOMETHING in the oven
are you stress eating, babe?