Author Topic: Cardi is a Grammy GIRL... LMFAO some girls could only wish  (Read 5257 times)

GLOCK
  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 140527
Cardi is a Grammy GIRL... LMFAO some girls could only wish
« on: February 09, 2019, 11:40:09 PM »
And  :unsure:
Some girls still won?t have a mess
This is NUTS.


I?m really proud of Bardi tho
She has really took shit to the next level and owned every minute
« Last Edit: February 11, 2019, 02:14:05 AM by Glock »

YBN Xavier

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 13913
  • 🎤🎧🎵🎶
Re: I?m kinda shook. Tomorrow this time.. CARDI will be a Grammy girl
« Reply #1 on: February 09, 2019, 11:42:54 PM »
 :stressed:
fuck a fantasy

Vonc2002

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 93953
Re: I?m kinda shook. Tomorrow this time.. CARDI will be a Grammy girl
« Reply #2 on: February 09, 2019, 11:43:57 PM »
I can't fckn WAIT
This is my pass to say WHATEVER tf I wanna say about the mess she releases so I don't wanna hear SHIT! Baby mama is a mess of a song btw





Lucid Dreams

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 6297
  • Future Psychotherapist and aspiring writer.
Re: I?m kinda shook. Tomorrow this time.. CARDI will be a Grammy girl
« Reply #3 on: February 09, 2019, 11:45:07 PM »
Well if this is (another) thread about Nicki, she's good. I wouldn't shed a tear for a millionaire
He didn?t mention that bitch at all. So stop. Fuck Nicki she?s nothing. Now deal with that.
Chasin' sleep (Sleep)
That's where I can see far
Feel you and only one
Lucid dream, lucid dream, abusin' ambien
Oh, my Lord, I see a car
Used to write our name in car fog (Lovin you, more than me)
In the end

Vonc2002

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 93953
Re: I?m kinda shook. Tomorrow this time.. CARDI will be a Grammy girl
« Reply #4 on: February 09, 2019, 11:45:37 PM »
Well if this is (another) thread about Nicki, she's good. I wouldn't shed a tear for a millionaire
He didn?t mention that bitch at all. So stop. Fuck Nicki she?s nothing. Now deal with that.
:plzstop:
This is my pass to say WHATEVER tf I wanna say about the mess she releases so I don't wanna hear SHIT! Baby mama is a mess of a song btw





No Tomorrow.
  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 112205
  • JK Rowling is Queen.
Re: I?m kinda shook. Tomorrow this time.. CARDI will be a Grammy girl
« Reply #5 on: February 09, 2019, 11:46:46 PM »
Quote
CARDI will be a Grammy girl


You really think so huh

GLOCK
  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 140527
Re: I?m kinda shook. Tomorrow this time.. CARDI will be a Grammy girl
« Reply #6 on: February 09, 2019, 11:46:46 PM »
Well if this is (another) thread about Nicki, she's good. I wouldn't shed a tear for a millionaire
He didn?t mention that bitch at all. So stop. Fuck Nicki she?s nothing. Now deal with that.
BXBXBXXBXBXXNXNXNXNXNDNDJDJDKJD

GLOCK
  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 140527
Re: I?m kinda shook. Tomorrow this time.. CARDI will be a Grammy girl
« Reply #7 on: February 09, 2019, 11:47:04 PM »
like wth af :guys:

GLOCK
  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 140527
Re: I?m kinda shook. Tomorrow this time.. CARDI will be a Grammy girl
« Reply #8 on: February 09, 2019, 11:49:17 PM »

Lucid Dreams

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 6297
  • Future Psychotherapist and aspiring writer.
Re: I?m kinda shook. Tomorrow this time.. CARDI will be a Grammy girl
« Reply #9 on: February 09, 2019, 11:51:16 PM »
We love a beauty queen.


A plastic bitch ass whore indeed. Fuck this weak ass bitch and fuck u too. Go to a Nicki board with that shit.
Chasin' sleep (Sleep)
That's where I can see far
Feel you and only one
Lucid dream, lucid dream, abusin' ambien
Oh, my Lord, I see a car
Used to write our name in car fog (Lovin you, more than me)
In the end

GLOCK
  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 140527
Re: I?m kinda shook. Tomorrow this time.. CARDI will be a Grammy girl
« Reply #10 on: February 09, 2019, 11:53:08 PM »
I can't fckn WAIT
u have to watch bby
We have to see our baby?s HER, Ari and bardi win omf
« Last Edit: February 09, 2019, 11:53:27 PM by Glock »

Vonc2002

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 93953
Re: I?m kinda shook. Tomorrow this time.. CARDI will be a Grammy girl
« Reply #11 on: February 09, 2019, 11:55:06 PM »
Quote
CARDI will be a Grammy girl


You really think so huh

Say she won't so I can quote this tomorrow please
This is my pass to say WHATEVER tf I wanna say about the mess she releases so I don't wanna hear SHIT! Baby mama is a mess of a song btw





Lucid Dreams

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 6297
  • Future Psychotherapist and aspiring writer.
Re: I?m kinda shook. Tomorrow this time.. CARDI will be a Grammy girl
« Reply #12 on: February 09, 2019, 11:55:07 PM »
Nicki doesn't need a bunch of elderly White men to let her know what she's accomplished and confirm her influence. It's evident in itself

But oooh! Ahh, even
Shut the fuck up and go to a Nicki board and praise that bitch over there. No one here likes her. thank u, next. bye bitch
Chasin' sleep (Sleep)
That's where I can see far
Feel you and only one
Lucid dream, lucid dream, abusin' ambien
Oh, my Lord, I see a car
Used to write our name in car fog (Lovin you, more than me)
In the end

Vonc2002

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 93953
Re: I?m kinda shook. Tomorrow this time.. CARDI will be a Grammy girl
« Reply #13 on: February 09, 2019, 11:55:54 PM »
And I'll be glad when White issued trophies , or a lack thereof are used to discredit/shade Black artists in any way.

That's all I have for this thread.
The words of a girl with no Grammy :dead:
This is my pass to say WHATEVER tf I wanna say about the mess she releases so I don't wanna hear SHIT! Baby mama is a mess of a song btw





Nine.
  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 51056
Re: I?m kinda shook. Tomorrow this time.. CARDI will be a Grammy girl
« Reply #14 on: February 09, 2019, 11:56:31 PM »