His skin!

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Harleen Quinzel

  • *****
    • Posts: 19636
Re: His skin!
« Reply #15 on: January 15, 2020, 11:13:28 AM
 :uhh:


Hugo

  • *****
    • Posts: 14217
Re: His skin!
« Reply #16 on: January 15, 2020, 11:24:26 AM
yeah it ranges from nasty looking to sub-human :disgusted:

 :plzstop:


Naomi Hit Me

  • *****
    • Posts: 6359
Re: His skin!
« Reply #17 on: January 15, 2020, 12:15:32 PM
yeah it ranges from nasty looking to sub-human :disgusted:

 :plzstop:
jdjdjddjdjdjdjdjdjdjdjd


TinaSnow

  • *****
    • Posts: 41328
Re: His skin!
« Reply #18 on: January 15, 2020, 12:25:07 PM


Harlem

  • *****
    • Posts: 7200
Re: His skin!
« Reply #19 on: January 15, 2020, 12:25:24 PM
Glock that footballer D Walls be under all these niggas pics

 :sobusyjetsetter:

Oh you too?! That thot ass nigga def be in mine as well...

And talking about that, I love how these “DL” niggaz stay playing games on IG. Liking all your old/recent shit, comment here and there to make it the fuck obvious they want parts

Fire emoji!
wave emoji!
fire fit bro!


nigga please and get into these DMs already
 :welllol:

Girl if you don’t just DM first

 :plzstop:

Sdffghhhh

I know, that’s my problem smh! 😩

I always wait until they step in first and then do my thing BUT I know I be missing out on opps for not taking initiative sometimes :plzstop:


GLOCK

  • *****
    • Posts: 122432
Re: His skin!
« Reply #20 on: January 15, 2020, 01:16:24 PM


GLOCK

  • *****
    • Posts: 122432
Re: His skin!
« Reply #21 on: January 15, 2020, 01:16:48 PM
Glock that footballer D Walls be under all these niggas pics

 :sobusyjetsetter:
what did I tell you 😊


GLOCK

  • *****
    • Posts: 122432
Re: His skin!
« Reply #22 on: January 15, 2020, 01:17:24 PM
:hmph:

You must be trolling cuz he doesn’t look dingy with unkept dreads
:guys:


GLOCK

  • *****
    • Posts: 122432
Re: His skin!
« Reply #23 on: January 15, 2020, 01:17:43 PM
yeah it ranges from nasty looking to sub-human :disgusted:
nxjdjdjjdjdjddjjdjdjdjjdjdjdjd


GLOCK

  • *****
    • Posts: 122432
Re: His skin!
« Reply #24 on: January 15, 2020, 01:17:49 PM
:ummwhat:


GLOCK

  • *****
    • Posts: 122432
Re: His skin!
« Reply #25 on: January 15, 2020, 01:18:22 PM
My damn type

Dark skin, tall, big lips

:stressed:
I want them lips


Hugo

  • *****
    • Posts: 14217
Re: His skin!
« Reply #26 on: January 15, 2020, 01:18:52 PM
fffff

Bby I missed you so much. Lemme suck your dick  :wub:


GLOCK

  • *****
    • Posts: 122432
Re: His skin!
« Reply #27 on: January 15, 2020, 01:20:47 PM
It’s clean for u King 😍


Hugo

  • *****
    • Posts: 14217
Re: His skin!
« Reply #28 on: January 15, 2020, 01:28:33 PM
Well whip it out then...sloppy and wet like I used to before? :ohwow:


Baph.

  • *****
    • Posts: 99383
  • Feminist.
Re: His skin!
« Reply #29 on: January 15, 2020, 01:31:28 PM
Oh he's cute
« Last Edit: January 15, 2020, 01:31:39 PM by Charmbracelet. »