Shaun T's nudes.....Drais... come here

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GLOCK

  • *****
    • Posts: 130380
Re: Shaun T's nudes.....Drais... come here
« Reply #45 on: March 26, 2020, 04:31:13 PM
Lew is married to....a white man?  :shannonsmissing:
yes


🐇

  • *****
    • Posts: 3637
Re: Shaun T's nudes.....Drais... come here
« Reply #46 on: March 26, 2020, 04:32:25 PM
Yh he got married to a white woman before


Cartier

  • *****
    • Posts: 13492
  • Yeah, I said it..
Re: Shaun T's nudes.....Drais... come here
« Reply #47 on: March 26, 2020, 04:48:02 PM
Geo. ..

 :ummwhat:
jfhgj
I was shocked bby
:guys:


Re: Shaun T's nudes.....Drais... come here
« Reply #48 on: March 26, 2020, 04:49:24 PM
And yours right?

lol My support is Baked in

but mine is a special case Very Unexpected
nxjxjxj

Lew did u get the mess annulled?
U was just in the other thread said u we’re going out the country to sleep with some men :usuresis:

Yes I want to go to costa rica and get DIcked down by uncut latino hotties
Me and my husband were both planning a cruise

nothing is getting annulled

we are gucci

hes sleeping rn  :ohwow:
s

i've never seen anything like this

your handlers need they ass beat

are we not allowed to have fun?

God approves

only handler i know of sweetie :feelinmyself:



Lewie D Im Caramel Bitches Ion Wanna hear Im Actin
Different



If you?re my bro and we are chilling, either talking about sex or looking at ish on each others phones and your dick gets hard nigga pull that shit out and beat til you skeet my dude. I have no issue with that, shit, might join you. #BroCode


Re: Shaun T's nudes.....Drais... come here
« Reply #49 on: March 26, 2020, 04:50:31 PM
Yh he got married to a white woman before

 :everythingok: :everythingok: Lets not talk about that



Lewie D Im Caramel Bitches Ion Wanna hear Im Actin
Different



If you?re my bro and we are chilling, either talking about sex or looking at ish on each others phones and your dick gets hard nigga pull that shit out and beat til you skeet my dude. I have no issue with that, shit, might join you. #BroCode


zanny

  • *****
    • Posts: 14808
Re: Shaun T's nudes.....Drais... come here
« Reply #50 on: March 26, 2020, 04:57:24 PM
Why not?


MelMel

  • *****
    • Posts: 36968
Re: Shaun T's nudes.....Drais... come here
« Reply #51 on: March 26, 2020, 05:18:32 PM
Yh he got married to a white woman before

 :everythingok: :everythingok: Lets not talk about that
Loved Queen


A couple.


Re: Shaun T's nudes.....Drais... come here
« Reply #52 on: March 26, 2020, 05:44:35 PM



Lewie D Im Caramel Bitches Ion Wanna hear Im Actin
Different



If you?re my bro and we are chilling, either talking about sex or looking at ish on each others phones and your dick gets hard nigga pull that shit out and beat til you skeet my dude. I have no issue with that, shit, might join you. #BroCode


Gilgamesh.

  • *****
    • Posts: 32132
Re: Shaun T's nudes.....Drais... come here
« Reply #53 on: March 26, 2020, 06:00:40 PM
And yours right?

lol My support is Baked in

but mine is a special case Very Unexpected

HSHSHSHHSHSHHSS


Gilgamesh.

  • *****
    • Posts: 32132
Re: Shaun T's nudes.....Drais... come here
« Reply #54 on: March 26, 2020, 06:01:27 PM
This nigga always thinking bout some damn FOOD. 


🐇

  • *****
    • Posts: 3637
Re: Shaun T's nudes.....Drais... come here
« Reply #55 on: March 26, 2020, 06:21:11 PM
 :plzstop:


BrokenHeartsHeal

  • *****
    • Posts: 13205
Re: Shaun T's nudes.....Drais... come here
« Reply #56 on: March 26, 2020, 07:44:59 PM
dhdhdhf


Apollo XXI

  • *****
    • Posts: 21090
Re: Shaun T's nudes.....Drais... come here
« Reply #57 on: March 26, 2020, 07:46:58 PM
Didn’t lew beat on that white woman

I was here then but I just lurked then


Re: Shaun T's nudes.....Drais... come here
« Reply #58 on: March 26, 2020, 07:53:01 PM
Didn’t lew beat on that white woman

I was here then but I just lurked then

Hello we are here with Receipts Or Shut up Incorporated
Investigating your fraudulent claim.
Do you know who said this , when they said it and in what thread?

I am afraid we will have to close this case otherwise

beat on that




Lewie D Im Caramel Bitches Ion Wanna hear Im Actin
Different



If you?re my bro and we are chilling, either talking about sex or looking at ish on each others phones and your dick gets hard nigga pull that shit out and beat til you skeet my dude. I have no issue with that, shit, might join you. #BroCode


Apollo XXI

  • *****
    • Posts: 21090
Re: Shaun T's nudes.....Drais... come here
« Reply #59 on: March 26, 2020, 07:54:53 PM
Omg Lew don’t beat me too I’m sorry