August Alsina said Will gave him Permission to be in a relationship with Jada

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Navyman

  • *****
    • Posts: 14201
August sounds wounded. He must've wanted Jada too leave Will for him or sum

 :plzstop: :plzstop: :kii:


G

  • *****
    • Posts: 139066
This is so weird :uhh:
:ummwhat: fdfgfd whats weird abt it bby
I don’t know
This young nigga
Having a whole relationship
Not a sex mess
But actual relationship with a married woman
Who most people admire as a “wife”

I ain’t judging tho


Nine.

  • *****
    • Posts: 50459
wznananananna

get dick Quee’


asiodfndoillmsdf


Glock’s HUSBAND

  • *****
    • Posts: 19082
Jada blowing your back out and you get to munch on Will boochie
:wellheythere:

August was LIVING
Bitch and live fucking LUXURIOUS


ton

  • *****
    • Posts: 31885
I’m... what


ton

  • *****
    • Posts: 31885
And this hair cccvvvvv 


Lee

  • *****
    • Posts: 3711
This is so weird :uhh:
:ummwhat: fdfgfd whats weird abt it bby
I don’t know
This young nigga
Having a whole relationship
Not a sex mess
But actual relationship with a married woman
Who most people admire as a “wife”

I ain’t judging tho

!!!
 :plzstop:
You can be non-judgmental and still find this weird af :dead:


ssw4919

  • *****
    • Posts: 8208
Sounds like it messed him up emotionally.

Why not just divorce and be happy with the other people you prefer?  :uhh:


thePrince👑

  • *****
    • Posts: 16067
August sounds wounded. He must've wanted Jada too leave Will for him or sum

 :plzstop: :plzstop: :kii:

I think he thought it would be forever


animmai.

  • *****
    • Posts: 35776
This is so weird :uhh:
:ummwhat: fdfgfd whats weird abt it bby
I don’t know
This young nigga
Having a whole relationship
Not a sex mess
But actual relationship with a married woman
Who most people admire as a “wife”

I ain’t judging tho

Eh. I think most people foisted this perfect couple image on Will and Jada and finally realize the relationship they spent years admiring isn’t as “traditional” as they thought.


Young

  • ❤️????????????????????????
  • *****
    • Posts: 79120

Rxxf

  • Global Moderator
  • *****
    • Posts: 8844
Shit.
BRANDY
B.VII



Vonc2002

  • *****
    • Posts: 93561
Sounds like it messed him up emotionally.

Why not just divorce and be happy with the other people you prefer?  :uhh:
Thats not what an open relationship is about
This is my pass to say WHATEVER tf I wanna say about the mess she releases so I don't wanna hear SHIT! Baby mama is a mess of a song btw






MelMel

  • *****
    • Posts: 38827
  • My husband! :wub:
whew yes get it Jada! :blessed:




G

  • *****
    • Posts: 139066
This is so weird :uhh:
:ummwhat: fdfgfd whats weird abt it bby
I don’t know
This young nigga
Having a whole relationship
Not a sex mess
But actual relationship with a married woman
Who most people admire as a “wife”

I ain’t judging tho

!!!
 :plzstop:
You can be non-judgmental and still find this weird af :dead:
nxjdjdj

Yeah I’m tripped out
 :plzstop:

Get dick August and Jada