Author Topic: B7 Album Credits (spoiler alert?)  (Read 5381 times)

Bish
  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 2807
Re: B7 Album Credits (spoiler alert?)
« Reply #15 on: July 25, 2020, 03:52:03 PM »
Damn Camper is all over this!

Kalifornia.

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 25954
  • MAYDAY
Re: B7 Album Credits (spoiler alert?)
« Reply #16 on: July 25, 2020, 03:53:16 PM »
No Brandy Source shoutout? Dang

HA! Brandy is ashamed of this board. Can't blame her either. People drop the N word and hate speech on here, like it's normal.

n

We talk a lot of shit here. Brandy can't have her brand connected to this place.

But she and her people definitely perch and read our opinions.

It may not be a public shout out, but they use.


The Night King

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 18723
Re: B7 Album Credits (spoiler alert?)
« Reply #17 on: July 25, 2020, 03:57:14 PM »
No Brandy Source shoutout? Dang

HA! Brandy is ashamed of this board. Can't blame her either. People drop the N word and hate speech on here, like it's normal.

n

We talk a lot of shit here. Brandy can't have her brand connected to this place.

But she and her people definitely perch and read our opinions.

It may not be a public shout out, but they use.

!!!

And she be on here reading the board she think we dumb or what? Silent too. As much as she dislikes this place, a lot of what was said about her in the past was true and put a fire under her to release songs like Rather Be.

CREAM.
  • Guest
Re: B7 Album Credits (spoiler alert?)
« Reply #18 on: July 25, 2020, 03:58:36 PM »
Whew can’t wait to hear Bye Bipolar 

LOL

Opposites Attract.

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 19886
  • 🦄🌈
Re: B7 Album Credits (spoiler alert?)
« Reply #19 on: July 25, 2020, 03:58:43 PM »
I'm excited. 


It's unconditional, these days you know....

BORderline

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 3246
Re: B7 Album Credits (spoiler alert?)
« Reply #20 on: July 25, 2020, 04:05:38 PM »
No Brandy Source shoutout? Dang

HA! Brandy is ashamed of this board. Can't blame her either. People drop the N word and hate speech on here, like it's normal.

n

We talk a lot of shit here. Brandy can't have her brand connected to this place.

But she and her people definitely perch and read our opinions.

It may not be a public shout out, but they use.

!!!

And she be on here reading the board she think we dumb or what? Silent too. As much as she dislikes this place, a lot of what was said about her in the past was true and put a fire under her to release songs like Rather Be.

Not BSource being the reason HDHDHDHDHD
Im convinced some of y’all are SICK.

Gffftgffryg


GLOCK
  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 140527
Re: B7 Album Credits (spoiler alert?)
« Reply #21 on: July 25, 2020, 04:11:55 PM »
Write QUEEN

RAY7
  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 39312
Re: B7 Album Credits (spoiler alert?)
« Reply #22 on: July 25, 2020, 04:15:28 PM »
write Bran!

RAY7
  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 39312
Re: B7 Album Credits (spoiler alert?)
« Reply #23 on: July 25, 2020, 04:15:51 PM »
and Sy'Rai

BORderline

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 3246
Re: B7 Album Credits (spoiler alert?)
« Reply #24 on: July 25, 2020, 04:26:05 PM »
Bran Bran Music?

first time I’m hearing this

Really?

It has been her publishing company for decades.

Le Champ
  • Guest
Re: B7 Album Credits (spoiler alert?)
« Reply #25 on: July 25, 2020, 05:11:54 PM »
Buddha are you gonna give us a preview of your review of the album?

Buddha
  • Rising Star
  • ***
  • Posts: 234
Re: B7 Album Credits (spoiler alert?)
« Reply #26 on: July 25, 2020, 05:22:16 PM »
Buddha are you gonna give us a preview of your review of the album?

I've only really listened to it twice. Borderline is a standout as well as the song before it. Pretty interesting listen overall. I didn't like the song with her daughter at all lol

Harlem

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 9679
Re: B7 Album Credits (spoiler alert?)
« Reply #27 on: July 25, 2020, 05:22:59 PM »

Harlem

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 9679
Re: B7 Album Credits (spoiler alert?)
« Reply #28 on: July 25, 2020, 05:24:09 PM »
Buddha are you gonna give us a preview of your review of the album?

I've only really listened to it twice. Borderline is a standout as well as the song before it. Pretty interesting listen overall. I didn't like the song with her daughter at all lol

Damnnn is this pretty interesting is in a good or bad way?!

JCJ

  • Senior Star
  • *****
  • Posts: 3690
Re: B7 Album Credits (spoiler alert?)
« Reply #29 on: July 25, 2020, 05:25:03 PM »
Well..looks like High Heels will be the worst based on people who've heard the album  :dead: