This FAT ass thigh. Omg.

Started by Lucid Salvatore, September 28, 2022, 01:31:38 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lucid Salvatore


Lucid Salvatore


What the fuck is this shit? Does she seriously think she looks good?
 :plzstop: :shook:

Can't believe I was rooting for this girl when "Have Mercy" came out and thought she'd go farther than Normani. Smh.

Cartierline


Ulysses

Nicki Stan talking about someone being fat. I've seen it all


Nine

thique!

this girl looks a sloppy fool

meaty self


ivorian oph

but yea, it looks like social media has sis stress eating

Edge gorl

TFCFFDXXECCCFC


Yeah is she depress or sumn? Her iheart set was triflin n looked like mcdonalds in concert

Choke

jdjdjdjfjdjdjdjjfjfjfjf

say my booty so big



Edge gorl



long-timeTheRoofFan

have you all heard the full length version of "Part Of Your World" from Little Mermaid yet?


BAPHOMET.

Quote from: Cartierline on September 28, 2022, 02:33:34 PMAren't you a Nicki stan?

n
SFDKLHJGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

was gonna SAY...












BAPHOMET.

Nicki is literally walking around looking like Twinkie Clark

 :omgwatshappening: